Carrefour wchodzi z rozmachem na izraelski rynek. Działa już pierwsze 50 sklepów

Carrefour wchodzi z rozmachem na izraelski rynek. Działa już pierwsze 50 sklepów

Carrefour startuje w Izraelu otwierając około 50 sklepów w ramach partnerstwa franczyzowego z grupą Electra Consumer Products i spółką Yenot Bitan. Ten krok ma na celu zapewnienie izraelskim klientom konkurencyjnych możliwości zakupowych w obliczu rosnących kosztów utrzymania.

Sklepy Carrefour w Izraelu

Carrefour wprowadza do kraju wszystkie formaty sklepów: trzy hipermarkety, dziesięć supermarketów i 37 sklepów wielobranżowych. Dziewięć z nich jest zlokalizowanych w stolicy Izraela – w Tel Awiwie. Detalista tworzy również witrynę e-commerce, aby klienci mogli robić zakupy online. 

Jak zapowiada Carrefour, do końca 2024 roku Grupa planuje otworzyć około stu dodatkowych sklepów w Izraelu. W otwarcie działających 50 placówek Carrefour zainwestował już 250 mln szekli (około 62,6 mln euro) – donosi RetailDetail.

Współpraca oparta na franczyzie

Wszystkie placówki Carrefour w Izraelu działają w ramach partnerstwa franczyzowego, które firma zawarła w marcu 2020 roku z izraelską grupą Electra Consumer Products i jej spółką zależną Yenot Bitan.

Na ten moment Carrefour importuje do Izraela ponad 1200 produktów, w tym ponad 400 produktów spożywczych marki Carrefour. Detalista posiada dodatkowo  certyfikaty koszerności dla swoich produktów, z których część znajduje się w sprzedaży już od czerwca 2022 roku.

Carrefour wprowadza także produkowane lokalnie produkty marek własnych. W ten sposób sklepy mogą być zaopatrywane w szereg produktów z oferty Carrefour Baby, produkowanych w Izraelu.

Carrefour wchodzi w partnerstwa z izraelskimi start-upami

Grupa Carrefour ogłosiła także szereg partnerstw z sześcioma izraelskimi start-upami, które skupiają się na danych, sztucznej inteligencji, operacjach sklepowych, cyberbezpieczeństwie, wpływie na środowisko, wielokanałowym doświadczeniu klienta i wewnętrznych procesach firmy.

"Izrael ma jeden z najbardziej dynamicznych ekosystemów technologicznych i przedsiębiorczych na świecie, który dał początek wielu światowej sławy start-upom. Nasi izraelscy partnerzy dają nam specjalny dostęp do technologii przyszłości, aby nasi klienci i podstawowa działalność mogli czerpać korzyści z technologii cyfrowej, technologii i sztucznej inteligencji" – skomentował Elodie Perthuisot z Grupy Carrefour.


Foto: mat. prasowe

Reklama