Ekipa Friza chce umocnić swoją pozycję na rynku FMCG. Powstała spółka ESSA

Ekipa Friza chce umocnić swoją pozycję na rynku FMCG. Powstała spółka ESSA

EKIPA Holding S.A., znana grupa influencerów, postanowiła wzmocnić swoją pozycję w branży FMCG poprzez utworzenie nowej spółki ESSA Co sp. z o. o. EKIPA Holding oraz EKIPA Management posiadają łącznie 90% udziałów w tej firmie, a pozostałe udziały przypadały na doświadczonego specjalistę branżowego, Dariusza Drewnickiego, ex-dyrektora w AmRest i Coca-Coli.

ESSA - nowa spółka Ekipy Friza

Celem powstania spółki ESSA jest wykorzystanie globalnych trendów oraz ogromnego potencjału marek, które są wspierane przez influencerów.

Spółka będzie wprowadzać na rynek marki i produkty z różnych kategorii FMCG, we współpracy zarówno z podmiotami z branży influencerskiej, jak i zewnętrznymi partnerami.

Ekipa we współpracy z doświadczonym dyrektorem z sektora FMCG

Dariusz Drewnicki, który ma na swoim koncie sukcesy w budowaniu i zarządzaniu portfolio globalnych i lokalnych marek z wielu kategorii FMCG, włączając w to tak znane korporacje jak Mars, Coca-Cola, Gillette czy Grupa Neuca, będzie odpowiadał za strategiczny rozwój wszystkich obszarów działalności ESSA.

Powstanie nowej spółki doskonale wpisuje się w strategię EKIPY, która skupia się na umacnianiu swojej pozycji w branży FMCG. Sukces, jaki osiągnęła dzięki wprowadzeniu lodów i innych produktów, dostarczył grupie niezbędnego doświadczenia, aby kontynuować swój dynamiczny rozwój.

Krzysztof Misiałkiewicz, dotychczasowy Prezes EKIPA Holding S.A., został mianowany Prezesem Zarządu ESSA, pokazując tym samym, że EKIPA stawia na doświadczonych liderów i ekspertów w swoich przedsięwzięciach.

Nowe produkty od Ekipy

Już tego lata ESSA zaprezentuje swoje pierwsze produkty na rynku. "Nie możemy się doczekać, aż fani grupy będą mogli je zobaczyć i spróbować" - pisze w komunikacie firma.

Spółka konsekwentnie realizuje swoją długoterminową strategię rozwoju, skupiając się zarówno na innowacyjności, jak i odpowiedzialności społecznej oraz zdrowiu swoich klientów. Celem ESSA jest stworzenie produktów, które staną się nieodłączną częścią codziennego życia konsumentów i dostarczą im radości oraz satysfakcji.

Ekipa ma już na swoim koncie kilka produktów spożywczych. Wiele z nich wywołało spore emocje. Wśród nich znajdziemy m.in. napoje od Ekipy, donuty Ekipy, praliny Ekipa, a także najnowsze - lody Chmurka i Burza.


Foto: ekipaholding.pl

Reklama