SwipBox chce zwojować amerykański rynek. Operator przymierza się do mocnej ekspansji

SwipBox chce zwojować amerykański rynek. Operator przymierza się do mocnej ekspansji

Duński operator i producent automatów paczkowych SwipBox posiada już 30 tys. urządzeń na rynku europejskim. Na tym jednak nie kończą się aspiracje firmy. Teraz oczy SipBox zwracają się ku Stanom Zjednoczonym.

Potencjał amerykańskiego rynku automatów paczkowych

Jak przyznaje Kasper Cort, CCO SwipBox, automaty paczkowe w Stanach Zjednoczonych są nadal rzadkim widokiem. "Jestem jednak przekonany, że w najbliższym czasie urządzenia zyskają na popularności, gdy tylko konsumenci przekonają się do wygody i bezpieczeństwa, które wiążą się z ich użytkowaniem" – zaznacza.

"USA jest dla nas zupełnie nowym, jeszcze nie do końca odkrytym rynkiem" – mówi Kasper Cort, CCO SwipBox i dodaje przy tym, że firma doskonale zna swoje know-how i wierzy w swoje możliwości biznesowe. "Wiemy, w jaki sposób skutecznie wdrożyć nowe narzędzia do dostarczania oraz odbioru paczek, które będą komfortowe dla wszystkich uczestników rynku" – zaznacza.

SwipBox nie zatrzymuje się na Europie

SwipBox koncentruje się na implementacji nowoczesnych automatów z linii Infinity. Zewnętrzne urządzenia są zasilane bateriami. Nie wymagają zasięgu GSM, ani podłączenia zasilania. 

Firma prezentowała już automaty Infinity podczas niedawnych targów branżowych Shoptalk w Las Vegas. Po raz kolejny przedstawi swoje innowacyjne rozwiązania na czerwcowej konferencji Home Delivery World w Pensylwanii. Firma już od kilku miesięcy prowadzi w Stanach Zjednoczonych zaawansowane działania z obszaru new business.


Foto: mat. prasowe

Reklama