Glovo wchodzi w model subskrypcji. Miesięczny abonament debiutuje w Łodzi

Glovo wchodzi w model subskrypcji. Miesięczny abonament debiutuje w Łodzi

Glovo Prime, bo tak nazywa się nowa usługa abonamentowa, właśnie debiutuje w Łodzi. Użytkownicy aplikacji będą mogli korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z restauracji i sklepów, opłacając wyłącznie comiesięczną subskrypcję w Glovo.

Subskrypcja Glovo Prime debiutuje w Łodzi

Usługa abonamentowa Glovo po raz pierwszy zadebiutowała w Polsce w 2021 roku. Firma musiała jednak na pewien czas zrezygnować z subskrypcji, by lepiej dopasować usługę do potrzeb klientów i użytkowników. W 2023 roku Glovo postanowiło wznowić program. Pierwszym miastem, w którym debiutuje Glovo Prime będzie Łódź. 

Dzięki miesięcznemu abonamentowi Glovo Prime użytkownicy aplikacji w Łodzi będą mogli korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z restauracji, supermarketów oraz sklepów. Aktualnie Glovo współpracuje w Łodzi z ok. 1 300 partnerami, dzięki czemu mieszkańcy miasta mogą skorzystać z bardzo szerokiej oferty.

Ile kosztuje subskrypcja w Glovo?

Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł, w przypadku restauracji i sklepów oraz 70 zł, w przypadku supermarketów.

Sklepy i restauracje dostępne w ramach Glovo Prime

Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji. Wśród nich znajdziemy zarówno supermarkety, jak też sklepy alkoholowe, np. Alkofaza24 czy inne sklepy, takie jak Kwiaciarnia Flowers Time czy piekarnia Montag.

Glovo Prime obowiązuje również u wybranych partnerów restauracyjnych, w tym najpopularniejszych punktach w mieście jak Pasta GO!, Food Art - Street Food & Cocktail, Gorąca Kiełbasiarnia czy Hashtag Sushi Express.

Model subskrypcji coraz popularniejszy

Comiesięczna opłata abonamentowa to model, który coraz częściej pojawia się w handlu, a także branży spożywczej. Doskonałym przykładem na wykorzystanie tego modelu w biznesie jest chociażby Allegro Smart!, czyli usługa abonamentowa proponowana przez największy e-commerce w Polsce. We wrześniu 2022 roku już ponad 160 mln ofert na Allegro posiadało oznaczenie Smart!.

Miesięczny abonament na kawę w ostatnim czasie wprowadziła natomiast Żabka. Kawonament, bo tak nazywa się usługa sieci, umożliwia klientom codzienne korzystanie z kawowej oferty po jednorazowej, miesięcznej opłacie.


Foto: Glovo

Reklama