Zmiany, które Dealz wprowadza w ramach remodelingu placówek, obejmują m.in. nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe. Procesowi modernizacji sklepów towarzyszy intensywny rozwój organiczny sieci. Do końca roku Dealz chce mieć ponad 300 sklepów w Polsce.
Jako pierwszy nowy wygląd zyskał sklep Dealz działający w Galerii Pestka w Poznaniu. Nowy koncept można podziwiać także m.in. w Zamościu, Kłodzku, Gorzowie Wielkopolskim oraz we wszystkich nowo otwieranych sklepach Dealz.
Metamorfoza Dealz
Remodeling i rebranding sieci sklepów Dealz ma być "niesamowitą metamorfozą". Jak wymienia Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland, zmiany zaczynają się brandingu, poprzez wystrój sklepów, aż po kluczową dla sieci handlowych ofertę produktową. "Wypracowaliśmy model sklepu, który z powodzeniem będzie konkurować zarówno w Polsce, jak i za granicą" – zaznacza.
Wszystkie nowe sklepy sieci są otwierane już w nowym formacie, a tych Dealz planuje otworzyć w 2023 roku jeszcze sporo. Według planów sieci, do końca 2023 roku Dealz chce mieć w Polsce ponad 300 sklepów (obecnie ma ich 200).
Dodatkowo sieć modernizuje już funkcjonujące sklepy. Na koniec roku 30% spośród wszystkich placówek Dealz ma być w nowym koncepcie wizualnych.
Remodeling sklepów Dealz. Co się zmieniło?
Co zmienia się w sklepach Dealz? Już przy samym wejściu do sklepu widzimy nowe logo sieci, które ma symbolizować transformację identyfikacji wizualnej Dealz jako marki nowoczesnej, otwartej, międzynarodowej i podążającej za najnowszymi trendami.
W środku sklepu zobaczymy natomiast nową komunikację cenową, oznakowanie kategorii oraz nowe technologie komunikacji, które zostały wdrożone w sklepach, jak np. digital signage.
W ramach zmian zostało także zmodernizowane sklepowe zaplecze, a w najbliższej przyszłości zostaną wdrożone również kasy samoobsługowe.
Foto: Dealz