Bakalland rusza z pierwszą taką kampanią reklamową od lat

Bakalland rusza z pierwszą taką kampanią reklamową od lat

Bakalland, polska firma zajmująca się produkcją zdrowych przekąsek, startuje z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV, w ramach której prezentuje swoją markę w nowej odsłonie. Działania, które rozpoczęły się w marcu 2023 r., mają pomóc marce zwiększyć penetrację produktów Bakalland na rynku.

Pierwsza taka kampania Bakallandu

Nowa kampania reklamowa Bakallandu jest elementem wielokanałowej komunikacji marketingowej 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency & Film Studio.

Spot telewizyjny, który jest elementem kampanii reklamowej, skupia się na idei zdrowego optymizmu, który wiąże się z tym, co jemy. "Dzięki zdrowym przekąskom Bakallandu mamy pewność, że jemy to, co dobre. To właśnie możemy zobaczyć w najnowszym spocie brandu" – komentują przedstawiciele agencji GPD.

Warto zauważyć, że w produkcję spotu telewizyjnego zaangażowanych było ok. 50 osób na trzech planach zdjęciowych i w dziewięciu niezależnych scenografiach, co świadczy o wysokim poziomie zaangażowania w tworzenie nowej kampanii reklamowej.

Kolejny krok po rebrandingu

Kampania jest działaniem, które marka podejmuje na chwilę po ogłoszeniu rebrandingu Bakallandu

Proces odświeżenia wizerunku marki Bakalland zaczęliśmy od badania U&A, na podstawie którego zdefiniowaliśmy pozycjonowane marki. Było ono punktem wyjścia do stworzenia nowej platformy komunikacji oraz identyfikacji wizualnej, w których wykorzystujemy charakterystyczne i wyraziste zasoby marki. Takie działania pomogą nam zwiększyć penetrację produktów Bakalland na rynku.

Magdalena Mioduszewska, Marketing Director w FoodWell

Foto: mat. prasowe

Reklama