Kompania Piwowarska odświeża design linii Lecha Free Active i wprowadza nowe smaki

Kompania Piwowarska odświeża design linii Lecha Free Active i wprowadza nowe smaki

Lech Free Active Hydrate to ubiegłoroczna nowość Kompanii Piwowarskiej, która charakteryzuje się działaniem nawadniającym. Do obecnego do tej pory w ofercie smaku Mango i Cytryna dołącza nowy wariant – Liczi i Cytryna. 

Lech Free, który nawadnia

Jak wyjaśnia brand manager marki Karolina Król-Nowacka, Lech Free Active Hydrate, który zadebiutował w marcu 2022 roku, jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów szukających produktu nawadniającego, idealnego do spożycia po wysiłku lub w upalny dzień.

To jednocześnie pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe, które charakteryzuje się takim działaniem.

"Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom i dążąc do rozbudowy sublinii Lech Free Active Hydrate, stworzyliśmy nowy wariant smakowy liczi i cytryna, który zagościł na półkach sklepowych" – dodaje brand manager marki.

Lech Free Active Hydrate – nowy smak

Premiera najnowszego wariantu smakowego Lecha Free Active Hydrate odbyła się 13 marca 2023 roku. To orzeźwiający i nawadniający smak liczi i cytryna, który na półkach sklepowych znajdziemy w puszkach i butelkach 500 ml.

Nowy design linii Lech Free Active Hydrate

W marcu zadebiutował też odświeżony design całej linii Lech Free Active Hydrate. Dzięki temu marka Kompanii Piwowarskiej będzie jeszcze mocniej wyróżniała się na półkach sklepowych.

Launch i komunikację nowego designu wspiera kampania 360°. Materiały reklamowe można znaleźć w social media i w telewizji. Będą kontynuowane także współprace z partnerami strategicznymi.


Foto: mat. prasowe

Reklama