Andrzej Kowalski, JBB: Konsumenci lubią dziś eksperymentować

Andrzej Kowalski, JBB: Konsumenci lubią dziś eksperymentować

W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, firma JBB Bałdyga nieustannie wprowadza innowacyjne produkty mięsne, zaskakując nie tylko smakiem, ale i jakością.

Konsumenci lubią dziś eksperymentować, próbować różnych smaków oraz nowych wariantów znanych już produktów. Niezmiennie i coraz bardziej cenią też wysoką jakość, która wielokrotnie jest dla nich kluczowym czynnikiem decydującym o zakupie. W JBB Bałdyga każdego roku włączamy do naszej oferty nie tylko smaczne, ale także innowacyjne produkty, które przełamują utarte schematy na rynku mięsnym, a z drugiej strony odpowiadają na oczekiwania klientów. W ten sposób stale wzmacniamy naszą pozycję jako rynkowego innowatora, który wyznacza branżowe trendy od wielu lat. Produktem idealnie wpisującym się w te trendy są nasze Rollsy, które oferujemy w dwóch wariantach – serowym i pomidorowym. W obu przypadkach to pyszne, zakręcone i soczyste kiełbaski. Wysoka mięsność, unikalny smak oraz innowacyjna i opatentowana metoda produkcji sprawiająca, że ser i pomidory są widoczne nie tylko na zewnątrz kiełbasek, ale także w przekroju.

Andrzej Kowalski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, JBB Bałdyga

 

Reklama