Żywiec inwestuje w segment 0,0%. Marka wprowadza linię piw bezalkoholowych

Żywiec inwestuje w segment 0,0%. Marka wprowadza linię piw bezalkoholowych

Nowe bezalkoholowe piwa smakowe właśnie pojawiły się w ofercie marki Żywiec. To połączenie piwa 0,0% z zaskakującymi nutami smakowymi. Wśród nich znajdziemy m.in. imbir, jagody acai czy orzechy kola. 

To kolejny ruch marki po ogłoszonej na początku marca zmianie identyfikacji wizualnej Żywca. Jak informuje producent, wprowadzone nowości są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów oraz rosnącą popularność segmentu piw bezalkoholowych, którzy według danych NielsenIQ odnotował w 2022 roku 11% wzrost sprzedaży wartościowej.

Piwa 0,0% od marki Żywiec 

Na nową linię piw bezalkoholowych od marki Żywiec składają się cztery pozycje: 

  • Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%,
  • Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0%,
  • Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%
  • Żywiec Pomelonż z Cytrusami 0,0%.
Nowości w ofercie bezalkoholowej Żywca (mat. prasowe)

Tegoroczne bezalkoholowe nowości Żywca ze smakiem doskonale uzupełnią naszą ofertę w segmencie piw smakowych, kierowaną zwłaszcza do młodych dorosłych. Ważne dla nas jest również to, że całe portfolio Żywca Lekkiego będzie od teraz dostępne w zwrotnych butelkach – najbardziej przyjaznym dla środowiska opakowaniu.

Anna Owczarska, Senior Brand Managerka Żywca

Nowe portfolio lekkiego Żywca sprzedawane będzie w zielonej butelce zwrotnej 500 ml, podkreślającej lekkość i orzeźwiające właściwości produktu oraz puszce 500 ml. Piwa już wkrótce będą dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży, w tym w HoReCa.

Piwa bezalkoholowe od marki Żywiec można będzie kupić w butelce zwrotnej, a także puszce (mat. prasowe)

Ostatnia pozycja z listy, czyli Żywiec Pomelonż z Cytrusami 0,0% będzie dostępna wyłącznie w sklepach w sieci Żabka.


Foto: mat. prasowe

Reklama