W 1994 roku grupa właścicieli sklepów, inspirowana tradycją, zaangażowaniem pokoleniowym i wizją stabilnej przyszłości, postanowiła stworzyć podwaliny dla struktury wspierającej handlarzy takich jak oni, dając im wsparcie i poczucie stabilności. Wizja ta jest nadal mottem sieci LIVIO, która kontynuuje ich misję. Na koniec lutego 2023 r. sieć posiadała już 4161 sklepów.
Pracownicy LIVIO
Mimo że współczesne czasy są trudne dla tradycyjnego małoformatowego handlu, pracownicy LIVIO codziennie angażują się w tworzenie bezpiecznej przestrzeni współpracy dla swoich partnerów franczyzowych, jednocześnie respektując ich niezależność. Logo LIVIO z zielonym liściem symbolizuje tradycję, świeżość i życie, a tak też postrzegane są ich sklepy. Są to głównie lokalne placówki, prowadzone przez znanych w okolicy właścicieli, w których klienci znajdują asortyment, jakość, dobre ceny i komfort.
Elastyczność oferowanych pakietów franczyzowych pozwala klientom korzystać z preferencyjnych warunków, jednocześnie mając pełną swobodę w zarządzaniu swoim biznesem. Marian Zych, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny sieci LIVIO, przekonuje, że rola sieci polega na dawaniu możliwości, nie na narzucaniu sztywnych rozwiązań.
Franczyzobiorcy LIVIO mogą liczyć na wsparcie wykwalifikowanego personelu terenowego oraz inwestycyjne. Sieć pomaga im w wizualizacji, aranżacji placówek, planogramach czy modernizacji. W 2013 roku sieć umocniła swoją pozycję rynkową, dołączając do Grupy Kapitałowej Specjał. Partnerzy mogą korzystać z dodatkowych korzyści, ale nie są zmuszani do współpracy tylko z jednym dostawcą.
100% wypłaty wypracowanego retra
Bez wątpienia dużym atutem przynależności do sieci LIVIO jest brak opłaty franczyzowej przy jednoczesnym 100% poziomie wypłaty wypracowanego retra. Klienci mogą liczyć na wsparcie finansowe i inne, takie jak korzystne kredyty czy zakup sprzętu. W 2016 roku została uruchomiona platforma e-learningowa "Uniwersytet Przedsiębiorczości", która pomaga franczyzobiorcom i ich pracownikom zdobywać wiedzę i nagrody.
Sieć LIVIO ciągle się rozwija i planuje dalszą ekspansję w latach 2023-2024. Jak znaznacza sieć, jedno jest pewne: najważniejszy jest partner i wspólna, stabilna przyszłość.
Foto: mat.prasowe