Carrefour rozszerza program Akcja Antyinflacja o kategorię produktów roślinnych

Carrefour rozszerza program Akcja Antyinflacja o kategorię produktów roślinnych

W ramach Akcji Antyinflacji, czyli realizowanego przez Carrefour programu oszczędnościowego, detalista wprowadza specjalny rabat na dostępne w ofercie produkty wegańskie. W ten sposób sieć zamierza świętować Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa.

Promocja na produkty wegańskie w Carrefourze

Firma wprowadza nową edycję swojego programu oszczędnościowego o nazwie "Akcja Antyinflacja" w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy mimo trudnej sytuacji rynkowej, chcą jeść zdrowo i ekologicznie.

W najbliższy weekend, na cześć Międzynarodowego Dnia Bez Mięsa, Carrefour zaoferuje 30% zniżki na produkty wegańskie i wegetariańskie. Oferta będzie dostępna w dniach 17-20 marca w ramach popularnego "Weekendu Vege".

Jak dokładnie działa promocja? 30% promocja na produkty roślinne obowiązuje w formie e-bonu na kolejne zakupy. Maksymalna wartość e-bonu to 99 zł. Zrealizować można go natomiast w okresie od 21 marca do 8 kwietnia br.

Foto: mat. prasowe

Które produkty biorą udział w promocji Carrefour?

30% rabat w formie e-bonu tyczy się wielu wege produktów dostępnych w sklepach Carrefour. Wśród marek, które biorą udział w akcji znajdziemy wybrane produkty takich brandów jak:

  • Primavika,
  • Alpro,
  • Inna Bajka,
  • Biolife,
  • Bonavita,
  • Farma,
  • Vega Up,
  • Dr Soya.

Sprawdź pełną lista produktów biorących udział w akcji tutaj.

Oferta wege w Carrefourze

Konsumenci, którzy chcą poznać roślinne produkty w Carrefour, mogą wybierać spośród ponad 1500 towarów wegańskich i wegetariańskich. Co więcej, asortyment ten jest stale poszerzany - w porównaniu z ubiegłym rokiem liczba pozycji wzrosła aż o 20%, a baza dostawców powiększyła się o dodatkowe 20 firm.

Carrefour Polska współpracuje również z małymi dostawcami i start-upami, takimi jak Bezmięsny, Nielone czy Planeat, inwestując w ich rozwój i wprowadzając na sklepowe półki wytwarzane przez nich produkty roślinne.

Dodatkowo Carrefour jak opierwszy wprowadził do swoich sklepów wegańską ladę tradycyjną. W 2022 roku detalista uruchomił pierwszy taki punkt w kraju, w którym klienci mogą kupić roślinne zamienniki mięsa na wagę. W 2023 roku do oferty dołączyły także zamienniki nabiału od marki Wege Siostry. 

Wegańskie marki własne Carrefour

Równolegle Carrefour Polska rozwija nowe wegetariańskie i wegańskie artykuły pod własnymi markami. Sensation Vegetal to nowa gama wegańskiej żywności wprowadzona w 2022 roku, która obejmuje m.in. hummusy, burgery, wędliny, kiełbasy i gotowe obiady.

Akcja Antyinflacja w Carrefour

Akcja Antyinflacja to program oszczędnościowy, w ramach którego detalista udostępnia swoim klientom akcje przeciwdziałające skutkom gwałtownie rosnących cen. Jednym z filarów akcji są atrakcyjne cenowo artykuły marek własnych, które sieć sprzedaje nawet o 30% taniej niż ich markowe odpowiedniki.

W ramach kolejnej edycji Akcji Antyinflacja, Carrefour umożliwia także konsumentom otrzymanie kuponów rabatowych na kolejne zakupy. Warunkiem jest zrobienie zakupów wraz z aplikacją Mój Carrefour za minimum 100 zł. Za pierwsze zakupy Klienci otrzymują rabat 5% na następne zakupy, za drugie 10%, a za trzecie 15%. Klienci mogą korzystać z akcji wielokrotnie. Promocja trwa do 31 marca 2023 roku.


Foto: mat. prasowe

Reklama