Produkty Mlekpolu kolejny raz podbijają serca widzów „Doradcy Smaku”

Produkty Mlekpolu kolejny raz podbijają serca widzów „Doradcy Smaku”

Produkty Mlekpolu pojawią sie w 14 odcinkach programu „Doradca Smaku”. Celem jest utrwalenie wizerunku produktów jako najlepszych wyrobów wykorzystywanych przez autorytet w sztuce kulinarnej.

Już w środę 8 marca rozpoczął się nowy sezon emitowanego przez stację TVN programu „Doradca Smaku”, który pasjonatów gotowania i pieczenia w lekki, często humorystyczny sposób zachęca do kulinarnych wypraw w poszukiwaniu nowych, nieoczywistych połączeń składników i smaków.

Budowanie wizerunku produktów SM Mlekpol

W czasie emisji programu „Doradca Smaku” – prowadząca Daria Ładocha – zaprezentuje widzom nietuzinkowe przepisy i niestandardowe możliwości zastosowania wyrobów mleczarskich od SM Mlekpol, między innymi wybranych serów w plastrach, masła, mleka i śmietanek marki Łaciate, twarogów Mazurski Smak czy dipów śmietanowych typu crème fraichre.

W trakcie 14 premierowych odcinków gospodyni programu przygotuje na przykład polędwiczki wieprzowe w sosie śmietanowym, pieczony kalafior z twarogową pastą, krem z cukinii z twarogiem i miętą bądź czekoladową tartę z kremem orzechowym i żurawiną.

Produkty SM Mlekpol pod markami Łaciate, Mazurski Smak lub Mrągowska są bezpieczne, naturalne i zdrowe, odznaczają się prostym składem i najwyższą jakością, a dzięki obecności w czołowym programie kulinarnym w Polsce utrwalany jest ich wizerunek jako najlepszych wyrobów wykorzystywanych przez autorytet w sztuce kulinarnej.

Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol

Jak dodaje Dorota Grabowska z SM Mlekpol, popularność „Doradcy Smaku” i szeroki zasięg formatu, zagwarantowany poprzez dobór godziny emisji, sprawiają, że budowanie wśród widzów świadomości flagowych marek Mlekpolu jest bardzo skuteczne.


Fot.: mat. prasowe

Reklama