Lidl rozpoczyna nowy projekt wizerunkowo-rekrutacyjny. Detalista po raz pierwszy spotka się z przyszłymi pracownikami w... kinie. Pod hasłem "Nice To Lidl You" odbędzie się specjalne wydarzenie skierowane do potencjalnych pracowników.
Wydarzenie Lidla odbędzie się 7 marca br. w kultowym Kinie Muza w Poznaniu. To niezwykła okazja dla: pasjonatów branży, studentów i absolwentów szukających pracy lub stażu na wakacje oraz osób planujących się przebranżowić, do wysłuchania ciekawych 20-minutowych prelekcji.
Wydarzenie Lidla w Poznaniu
Komunikacja wydarzenia prowadzona jest w sklepach Lidl Polska oraz w kanałach społecznościowych sieci, m.in. poprzez wydarzenie na Facebooku i LinkedInie. Celem kampanii jest budowanie marki pracodawcy, poszerzanie świadomości wśród specjalistów, a także dotarcie do osób poszukujących zatrudnienia i studentów oraz absolwentów wkraczających na rynek pracy.
Wystąpienia podzielone zostaną na bloki tematyczne, z których każdy zakończy się panelem dyskusyjnym prowadzonym przez konferansjerkę. Eksperci opowiedzą m.in. na czym polega praca w centrali jednej z największych sieci handlowych w Polsce oraz odkryją przed uczestnikami branżowe sekrety, dotyczące najlepszych praktyk z rynku: ekologistyki, well-beingu, technik negocjacyjnych, projektów IT czy online marketingu.
Wydarzenie będzie również szansą na krótką rozmowę z doświadczonymi rekruterkami i rekruterami Lidl Polska, którzy na podstawie CV udzielą chętnym praktycznych porad dot. rynku pracy i obecnie prowadzonych rekrutacji.
Nice To Lidl You online
Z myślą o osobach niemogących uczestniczyć w spotkaniu na żywo, sieć przygotowała możliwość odbycia rozmowy "1 na 1" online, w aplikacji MS Teams.
Wystarczy wejść w formularz i zaznaczyć godzinę konsultacji oraz obszar rozmowy, jak: IT, marketing, praca w centrum dystrybucji czy zarządzanie promocjami.
Wydarzenie "Nice To Lidl You" odbędzie się 7 marca 2023 r. w godz. 12:00-18:00 w poznańskim Kinie Muza oraz online.
Program stażowy w Lidlu 2023
To jednak nie koniec działań rekrutacyjnych Lidla. Już 27 lutego br. sieć rusza z kolejną edycją programu stażowego "The Lidl Way to Career".
Firma poszukuje 80 ambitnych studentów oraz absolwentów, którzy nie ukończyli jeszcze 30. roku życia. Staże będą odbywały się w centrali oraz w kilkunastu biurach w całej Polsce. Uczestnicy będą mieli szansę realizacji własnych projektów, które na zakończenie przedstawią przed Zarządem Lidl Polska. Autorzy tych najbardziej udanych otrzymają możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, u boku najlepszych specjalistów.
Foto: mat. prasowe