Sieć sklepów ODIDO od początku roku powiększyła się o 200 franczyzobiorców

Sieć sklepów ODIDO od początku roku powiększyła się o 200 franczyzobiorców

W 2021 roku Makro zaprezentowało nowy format sklepów pod marką ODIDO. To koncept Elevate, który charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją po sklepie i większą ofertą produktów świeżych. 

Już przedstawiając nowy koncept sklepów Elevate prezes Makro Polska Dominik Branny zapowiadał ponad 200 otwarć rocznie. Jak informuje sieć, tylko na początku bieżącego roku do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. A to nie koniec.

200 nowych sklepów ODIDO

Sieć ODIDO funkcjonuje na polskim rynku od 2010 roku. Obecnie należy do niej ponad 2000 placówek. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, które powstały z myślą o konsumentach.

Na początku bieżącego roku do liczącej ponad 2 tys. placówek sieci ODIDO dołączyło 200 nowych franczyzobiorców. Na czym polega prowadzenie biznesu z siecią handlową?

Miękka franczyza w ODIDO

ODIDO oferuje swoim franczyzobiorcom model franczyzy miękkiej. Jak podkreśla Robert Dąbek, dyrektor ds. franczyzy w MAKRO Polska, "w sieci ODIDO to franczyzobiorca najlepiej zna swoich klientów, dlatego dajemy mu pełną swobodę w prowadzeniu biznesu".

Franczyzobiorcy zrzeszeni w ramach szyldu ODIDO zyskują także niezależność w wyborze dostawców. Przedsiębiorcy mogą więc korzystać zarówno z szerokiego asortymentu oferowanego przez MAKRO Polska, jak i z lokalnych produktów.

Jak podaje sieć, franczyzobiorcy zwracają także uwagę na sprawnie prowadzone modernizacje sklepów, które nie wiążą się z długotrwałym zamknięciem placówki. "Otrzymaliśmy ogromne wsparcie przede wszystkim przy projektowaniu wnętrza, wyposażenia i regałów. Byliśmy również w stałym kontakcie telefonicznym z naszym opiekunem" – komentuje Mariusz Mielcarz, właściciel sklepu ODIDO w Morągu.


Foto: mat. prasowe

Reklama