SPAR powiększa się o trzy nowe sklepy. Dwa z nich są czynne całą dobę

SPAR powiększa się o trzy nowe sklepy. Dwa z nich są czynne całą dobę

SPAR już od roku rozwija format sklepów convenience, które są zlokalizowane na stacjach paliw. Właśnie do sieci dołączyły dwie nowe lokalizacje. SPAR Express pojawił się na stacjach benzynowych w Grudziądzu przy ul. Warszawskiej 31 i Świeciu przy ul. Chełmińskiej 22. Firma poinformowała także o otwarciu nowej placówki w formacie Mini, która jest zlokalizowana w Solnikach w województwie lubelskim.

Nowe sklepy SPAR

SPAR Mini w Solnikach ma powierzchnię sprzedaży 48 mkw. Natomiast sklepy SPAR Express mają po 80 mkw sali sprzedaży, są otwarte całą dobę, każdy posiada też strefę Bean Tree Cafe – oferującą gorące napoje i ciepłe dania.

SPAR w Polsce

Sieć SPAR rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji. Już teraz jest obecna w dużych miastach, ale także z mniejszych miejscowościach i na wsi. Jak zaznacza prezes zarządu sieci w Polsce Wayne Hodson, SPAR jest największą na świecie, dobrowolną organizacją handlową, w której sklep każdego partnera jest niezależny i jest jego własnym biznesem. 

Działalność SPAR Polska polega na sprzedaży hurtowej, w ramach której dostarczamy towary i usługi naszym partnerom. Nie dostarczamy produktów z naszych magazynów do nikogo spoza systemu SPAR. Z tego powodu lojalność zakupowa ma ogromne znaczenie dla działania firmy jako całości.

Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce

SPAR rozwija markę własną

Klienci w nowych placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Jak zaznacza Wayne Hodson, SPAR wraz z asortymentem, który dostarcza do swoich partnerów, zapewnia także kompleksowy program promocyjny. 

Sieć rozwija także swoją markę własną – wprowadziła świeże warzywa SPAR oraz dania gotowe i soki pod marką Fresh to go. Łącznie w ofercie jest ponad 600 indeksów marki własnej, a w planach jest rozszerzenie asortymentu do 1000 indeksów.


Foto: mat. prasowe

Reklama