Dolina Dobra przedstawia nowe produkty i rusza z kampanią

Dolina Dobra przedstawia nowe produkty i&nbsprusza z&nbspkampanią

15 września redakcja wiadomoscispozywcze.pl miała okazję uczestniczyć w śniadaniu prasowym marki Dolina Dobra. Spotkanie było okazją do degustacji m.in. Parówek Dobrych marki Dolina Dobra, zapoznaniu się z produktami oraz ich kampanią. 

O nowych produktach, działaniach marki, nowej kampanii opowiadali: Prezes Paweł Nowak, Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy oraz Zbigniew Wysocki, Dyrektor Marketingu w firmie Goodvalley.

Testy na korzyść Doliny Dobra

Eksperci pochylili się nad rynkiem parówek i opowiedzieli dlaczego „przepraszają, że ich parówki są tak dobre”.

„Blind Testy” pokazały, że Parówki Dobre Dolina Dobra osiągnęły lepsze preferencje konsumenckie od lidera rynku. Producent zapewnia, że nie stosuje w produktach żadnych konserwantów i wzmacniaczy.

Podkreślenie pochodzenia i naturalnego składu

Działania marki Dolina Dobra skupiają się między innymi na podkreśleniu zdrowego składu oraz polskiej produkcji.

Nowe opakowanie zawiera nazwę miejscowości, w której odbywa się produkcja wyrobów. Wszystko po to, by zapewnić konsumenta, że to krajowy produkt a kontrola produkcji odbywa się „od pola do stołu”.

Firma zapewniła również o funkcjonalności i wygodzie użytkowania opakowania. Podkreślając, że dodatkowym atutem jest to, że same parówki nie mają dodatkowych osłonek.

Sama kampania w TV, która wystartowała 15 września skupia się na podkreśleniu wyjątkowego smaku parówek w zabawny sposób.


Fot.: redakcja

Reklama