Parówki na pierwszy rzut oka niekoniecznie kojarzą się z dniem zakochanych. Zmienić to postanowił Goodvalley, właściciel marki Dolina Dobra, który podczas tegorocznych walentynek wystawił swój produkt w salonach jubilerskich.
Dolina Dobra znowu zaskakuje
Już cały Internet obiegły zdjęcia parówek Doliny Dobra, które znajdują się na widocznej z ulicy wystawie w towarzystwie... złotej biżuterii. To najnowsze działania marki, która w ramach kampanii przeprasza, że jej parówki są tak dobre, że "zawsze znajdą drogę do Twojego serca". Parówki można oglądać w jednym z salonów jubilerskich.
jakby ktoś szukał prezentu na walentynki dla drugiej połówki pic.twitter.com/U20otDoZxq
— gównomeming (@gownomeming) February 12, 2023
Walentynkowa kampania Doliny Dobra wpisuje w dotychczasowe działania producenta, który jako pierwszy zdecydował się na tak szeroką kampanię promocyjną produktu, jakim są parówki. Jak zaznaczał w październiku ub.r. dyrektor marketingu Goodvalley Zbigniew Wysocki, Parówki Dobre od Doliny Dobra były pierwszymi od wielu lat, które zagościły na tablicach reklamowych.
Kampania Doliny Dobra
Kampania, w ramach której marka przeprasza, że jej parówki są tak dobre rozpoczęła się w drugiej połowie 2022 roku. Obecne działania są jej kontynuacją. Producent w żartobliwy sposób pokazuje, że parówki mogą mieć zastosowanie podczas różnych okazji, w tym także podczas święta zakochanych, które obchodzimy 14 lutego.
- Przeczytaj też: Dolina Dobra startuje z kolejną odsłoną kampanii. Będzie o niej głośno w TV i digitalu
Poprzez kampanię Dolina Dobra chce zrewolucjonizować oraz odczarować rynek parówek. Producent podkreśla w niej zdowy skład produktu oraz polską produkcję.
Foto: twitter.com