Nominacja Sławomira Przywały na funkcję dyrektora sprzedaży jest kolejnym, wewnętrznym awansem na wysokim stanowisku po tym, jak w październiku ub.r. Filip Popławski awansował na stanowisko prezesa zarządu a Bibianna Konieczna-Sano objęła stanowisko wiceprezesa w międzynarodowych strukturach firmy,
Sławomir Przywała jako nowy dyrektor sprzedaży firmy Brown-Forman Polska, właściciela takich marek m.in. Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Woodford Reserve, będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedaży wszystkich marek znajdujących się w portfolio dystrybutora alkoholi mocnych.
Sławomir Przywała nowym dyrektorem sprzedaży Brown-Forman Polska
W październiku ub.r. nastąpiła zmiana na stanowisku dyrektora generalnego Brown-Forman Polska, które – w ramach wewnętrznej promocji – objął Filip Popławski. Powołanie Sławomira Przywały nastąpiło w wyniku procesu rekrutacji, ogłoszonego w ubiegłym roku, w którym wzięło udział kilkunastu znakomitych ekspertów, reprezentujących różne branże.
Cieszy nas ogromnie, że otwarty proces rekrutacji potwierdził, że doświadczenia, wartości i kompetencje przywódcze naszego pracownika najlepiej wpisały się w nasze ambicje budowania wiodącej pozycji naszych marek na rynku premium, zrównoważonego rozwoju zdolności organizacji sprzedażowej oraz ewolucji inkluzywnej kultury firmy.
Z Brown-Forman Polska związany jest od 7 lat, gdzie pracował na stanowisku Channel Manager Traditional Trade, stojąc na czele 14-osobowego zespołu, odpowiedzialnego za sprzedaż i dystrybucję produktów Brown-Forman w kanałach tradycyjnych (dystrybutorzy, cash&carry, sieci detaliczne, stacje benzynowe, B2B).

Nowy dyrektor sprzedaży ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży sprzedażowej. Do Brown-Forman Polska dołączył w 2015 roku, wcześniej piastując stanowisko National Key Account Manager w Mars Polska.
Na czym skupi się nowy dyrektor w Brown-Forman?
Sławomir Przywała będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedaży wszystkich marek znajdujących się w portfolio dystrybutora alkoholi mocnych. Na rynku polskim są to takie marki jak Jack Daniel’s, Finlandia Vodka i Woodford Reserve.
Stając na czele Działu Sprzedaży Brown-Forman Polska chcę wzmocnić zarówno pozycję naszych kultowych marek, jak również budować silny i zaangażowany zespół, który będzie skutecznie wyprzedzał i adresował wyzwania wymagającego i zmiennego otoczenia.
Jak informuje nowy dyrektor sprzedaży, kluczowymi elementami na nowym stanowisku będą dla niego rozwijanie kompetencji organizacji oraz wykorzystanie różnorodności w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Ważnym obszarem naszych działań będzie wzmacnianie siły zespołu sprzedażowego opartej o równowagę płci i budowanie środowiska komercyjnego wspierającego rozwój kobiet. Łącząc w całość elementy takie jak nasze kultowe marki, kulturę organizacji, kompetencje i różnorodność z odwagą patrzymy przyszłość, i planujemy wzmacniać wiodącą pozycję naszych marek na konkurencyjnym rynku.
W ramach struktur organizacyjnych polskiej firmy, wspierany będzie przez zespół kierowniczy składający się z Filipa Popławskiego (dyr. Generalnego), Beaty Mirowskiej (dyr. finansowy), Doroty Pałysiewicz (dyr. Human Resources) oraz Pawła Miziołowskiego (dyr. Marketingu).
Foto: Sławomir Przywała, dyrektor sprzedaży w Brown-Forman Polska (mat. prasowe)