Żabka Jush kontynuuje zeszłoroczną komunikację. Marka właśnie ruszyła z kampanią

Żabka Jush kontynuuje zeszłoroczną komunikację. Marka właśnie ruszyła z kampanią

Komunikacja marketingowa Żabki przeszła w ubiegłym roku niemałą transformację dążąc do tego, by stać się "miejscem, które upraszcza codzienność". W ślad za komunikacją Grupy Żabki idzie także oferująca zakupy online Żabka Jush – która rusza z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy". 

Tegoroczna kampania jest kontynuacją komunikacji znanej z 2022 roku "No i super, że nie macie czasu na zakupy". Jak wyjaśnia sieć, to odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów.

Najnowsza kampania Żabki Jush

Żabka Jush kontynuuje działania podjęte w zeszłym roku, w ramach których podkreśla, że warto zająć się swoimi pasjami i spędzić czas na tym, co naprawdę lubimy. W kampanii "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy" sieć pokazuje sytuacje, kiedy to skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być najlepszym rozwiązaniem. 

Akcji towarzyszą między innymi trzy spoty promocyjne, które zobaczymy w Internecie, w tym również w mediach społecznościowych, a także na ekranach digitalowych w wybranych miastach.

Myślę, że każdy z naszych użytkowników był kiedyś w sytuacji, kiedy wyjście do sklepu było utrudnione z różnych życiowych względów, a zakupy były potrzebne tu i teraz. W takich chwilach wyciągamy do nich pomocną dłoń. W Żabce Jush zrealizują różne potrzeby zakupowe, o czym opowiadamy w naszych spotach.

Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Żabce Jush

Filmom promocyjnym towarzyszą również działania w przestrzeni miejskiej. O tym, dlaczego czasem lepiej nie mieć czasu na zakupy dowiedzą się przechodnie w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Trójmieście. Kreację będzie można podziwiać między innymi na ekranach LED i digital citylightach zlokalizowanych przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych, a także w metrze.

Żabka wykorzysta geotargetowanie w TV

Ponadto reklamę aplikacji będzie można zobaczyć w TVN, w ramach kampanii emitowanej w modelu addressable tv – innowacji reklamowej na skalę światową.  

Dzięki wykorzystaniu tej technologii możliwe jest geotargetowanie w telewizji, co pozwala na precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych i emisję spersonalizowanego zestawu reklam w tv. Ponadto kampania będzie wspierana spotami radiowymi w lokalnych rozgłośniach.

Żabka Jush kody rabatowe

Jednocześnie w aplikacji cały czas trwa akcja promocyjna. W jej ramach osoba, która zrobi zakupy poprzez aplikację za określoną kwotę, dostanie rabat. Jest on zależny od wartości koszyka. Im większa jest jego wartość, tym większa zniżka. W obecnej promocji są trzy pułapy cenowe. W pierwszym z nich na klientów czeka siedem kuponów, a w następnych dwóch pięć:

  • za zakupy za min. 40 zł użytkownik dostanie 15% rabatu;
  • za zakupy za min. 55 zł użytkownik dostanie 20% rabatu;
  • za zakupy za min. 70 zł użytkownik dostanie 25% rabatu;

Dodatkowo cały czas obowiązuje najniższy na rynku próg darmowej dostawy, którą objęte jest każde zamówienie powyżej 35 zł. W aplikacji czekają również liczne, regularne promocje, dzięki którym ulubione produkty możemy kupić z dużą zniżką.

Do kiedy obowiązuje rabat w Żabce Jush

Promocja obowiązuje do wtorku 28 lutego 2023 r. do godziny 22:59. 


Foto: mat. prasowe

Reklama