ALDI analizuje dane zakupowe klientów. Sprzedaż sera rośnie wartościowo o ponad 50%

ALDI analizuje dane zakupowe klientów. Sprzedaż sera rośnie wartościowo o ponad 50%

ALDI wykonało wewnętrzną analizę koszyków zakupowych swoich klientów. Pokazała ona dynamicznie rosnącą wartość sprzedaży serów. Jak podaje dyskonter, wzrost przekracza 50% rok do roku. 

1,4 kg sera rocznie

Przeciętne gospodarstwo domowe kupuje około 1,4 kg sera miesięcznie, przy założeniu, że kupuje ten ser średnio raz w tygodniu – wynika z danych sprzedażowych ALDI.

Jednak ser niekoniecznie gra pierwsze skrzypce podczas posiłku. Jak wyjaśnia Marta Pinocy, starszy menadżer ds. kategorii, na co dzień klienci ALDI spożywają ser w sposób tradycyjny, czyli z wędliną i pieczywem. "To właśnie te produkty najczęściej znajdują się w ich koszykach obok sera, jak wynika z badań własnych ALDI" – dodaje Pinocy.

Według badań własnych ALDI, sery są produktem całorocznym. Największą sezonowość odnotowują sery miękkie dojrzewające w okresach zimy i przedświątecznych.

Oferta serowa w ALDI

ALDI posiada w swoim asortymencie 64 sery. Wśród nich znajdziemy 4 produkty regionalne oraz 15 marek własnych, które w ramach planowanego ujednolicenia docelowo będą dostępne pod szyldem marki Milsani.

Wszystkie sery w ALDI podlegają wewnętrznym kontrolom odbywającym się raz na 6 tygodni. Wiele z produktów w tej kategorii posiada certyfikaty i oznaczenia – Chroniona Nazwa Pochodzenia, Chronione Pochodzenie Geograficzne oraz Jakość Tradycja.

ALDI stawia także na unikalne produkty, których klienci nie znajdą u konkurencji. Znajdziemy wśród nich m.in. dojrzewający ser typu harceńskiego, ser do piekarnika podawany na ciepło, Parmigiano Reggiano w kawałku dojrzewający 24 miesiące czy sprowadzany z Włoch Mascarpone marki własnej D’ANTELI.


Foto: StockAdobe(zphoto83)

Reklama