Plany Pepco na 2023 rok: 500 nowych sklepów, wzrost liczby pracowników, dwa nowe rynki

Plany Pepco na 2023 rok: 500 nowych sklepów, wzrost liczby pracowników, dwa nowe rynki

Sieć dyskontów Pepco ma ambitne plany na obecny rok finansowy. Już pierwszy kwartał zakończony 31 grudnia 2021 roku zaowocował w 100 nowych sklepów i niemal 20% wzrostu obrotów r/r. Co Pepco planuje na resztę roku finansowego, który kończy się 31 września?

Wzrost liczby pracowników

Obecnie Pepco zatrudnia ponad 26 tys. osób w całej Europie, z tego ponad 10 tys. pracuje w Polsce, w tym 1000 w poznańskiej centrali firmy. Na przestrzeni ostatnich 22 lat liczba pracowników sieci zwiększyła się o ponad 1000%. 

Pracownicy to filar, na którym opiera się dynamiczny rozwój Pepco. Dzięki codziennemu zaangażowaniu każdej z 26 tysięcy zatrudnianych przez nas osób możemy docierać do jeszcze większej liczby klientów, czego najlepszym dowodem było niedawne otwarcie naszego 3000 sklepu.

Anand Patel, dyrektor zarządzający Pepco

Najbliższe kwartały mają owocować w kolejne współprace. Pepco zapowiada, że liczba pracowników w ciągu najbliższego roku przekroczy 29 tys. Oznacza to, że  będzie wyższa niż liczba mieszkańców na przykład Augustowa czy Zakopanego.

500 nowych sklepów

Na rosnącą liczbę pracowników bezpośrednio przekłada się rozwój sieci sklepów. W grudniu Pepco otworzyło swój 3-tysięczny sklep. W samym tylko I kwartale zakończonym 31 grudnia ub.r. dyskonter otworzył 100 nowych sklepów. A to z pewnością nie koniec.

Według zapowiedzi, Pepco planuje do końca roku finansowego powiększyć się o kolejne ponad 500 placówek. 

Ekspansja na dwa nowe rynki

Od 2004 roku Pepco  weszło na 17 europejskich rynków, od Estonii po Włochy i od Hiszpanii po Bułgarię. W bieżącym roku finansowym sieć planuje wejście na dwa kolejne rynki. Na wiosnę Pepco chce pojawić się w Portugalii. Natomiast w drugiej połowie roku zadebiutuje w Bośni i Hercegowinie. 


Foto: mat. prasowe

Reklama