Ceny żywności w Polsce, ale i na świecie, utrzymują się na wysokim poziomie. Nic więc dziwnego, że coraz większą popularnością cieszą się produkty pod markami własnymi, które odgrywają coraz ważniejszą rolę w strategii sieci handlowych.
Według badania Bain & Company, marki własne zajmują już 20% koszyka zakupowego Polaków. Sieci handlowe coraz częściej promują te produkty, zwracając uwagę na niższą – niż w przypadku tradycyjnych marek – cenę. Idąc tym tropem, Carrefour w Polsce właśnie skomponował "Koszyk Pełen Oszczędności". Co w nim znajdziemy?
Koszyk z markami własnymi Carrefour
W ramach przeprowadzanych działań Carrefour Polska zaoferował swoim klientom "Koszyk Pełen Oszczędności". Znalazło się w nim 25 najczęściej kupowanych produktów marki własnej sieci. Ich łączna wartość nie przekracza 100 zł, dzięki czemu klienci mogą kupić artykuły o wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach.
W koszyku znalazło się między innymi mleko, kukurydza konserwowa, tuńczyk w oleju, pomidory krojone czy jajka. Detalista zapowiada, że produkty wyróżnione w koszyku będzie można kupić w niezmienionej cenie do końca stycznia.
Koszyk, w którym znajdziemy określoną liczbę produktów za określoną kwotę nie jest nowym pomysłem w Carrefour. We wrześniu 2021 roku, kiedy inflacja w Hiszpanii wynosiła 10,3% detalista wprowadził na tamten rynek koszyk 30 produktów za 30 euro.
Marki własne Carrefour tańsze nawet o 30%
Carrefour Polska w ramach wspierania konsumentów w czasach wysokiej inflacji uruchomił Akcję Antyinflacyjną, która składa się z pięciu filarów. produkty marek własnych Carrefour. Jak deklaruje detalista wśród nich znajdziemy produkty w cenach niższych nawet o 30% w porównaniu do markowych odpowiedników.
Jak zaznacza sieć, są to produkty starannie wyselekcjonowane, o doskonałej relacji jakości do ceny. Należą do nich m.in. produkty świeże sygnowane marką Jakość z Natury, tradycyjnie produkowane wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour czy codzienne produkty Carrefour Classic. Sieć oferuje łącznie już blisko 4000 produktów marek własnych i stale rozbudowuje swoją ofertę.
Kluczowe kierunku działań Carrefour Polska
Kolejnym filarem składającym się na bieżącą akcję sieci jest aplikacja Mój Carrefour, dzięki której konsumenci dostają dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły, sięgających nawet 50%, zaś w weekend płacą 10% mniej za całe zakupy.
Carrefour przygotował dla klientów także listę produktów najtańszych w swojej kategorii. Wśród nich znalazło się aż 200 artykułów z linii Simpl.
Kolejnym działaniem wpisującym się w politykę Carrefour na rzecz ułatwiania klientom oszczędnych zakupów w czasie rosnącej inflacji jest promocja skierowana do najstarszych klientów. W każdy wtorek stycznia seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 10% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie, a maksymalny rabat wynosi 30 zł.
Foto: biuro prasowe Carrefour Polska