Za siecią sklepów Netto pracowity rok, który kończy się dla dyskontera przekroczeniem liczby 660 sklepów w kraju. W dużej mierze to rezultat zakończonej w tym roku konwersji sklepów Tesco. 2023 rok, jak zapowiada Hugo Mesquita, dyrektor generalny Netto Polska, będzie kolejnym, który upłynie pod znakiem wzrostu.
Trudny rok zakończony sukcesem
Hugo Mesquita objął stanowisko dyrektora generalnego Netto Polska w styczniu 2022 roku. Jak sam komentuje, "ten rok był trudny i pełen wyzwań". Mimo tego firmie udało się zrealizować wszystkie postawione sobie cele.
Dalszy rozwój w 2023 roku
Podczas 12 miesięcy 2022 roku Netto powiększyło się o kolejne 60 placówek. Jak jednak zaznacza Hugo Mesquita, "mamy pełną świadomość, że wzrost powierzchni sprzedaży to tylko pierwszy krok".
Jak zapowiada Hugo Mesquita, Netto nie zamierza się zatrzymywać, jeśli chodzi o dalszy rozwój. "Na ten moment w 2023 roku planujemy otworzyć 25 nowych sklepów i przeprowadzić 30 remontów. Kolejne sklepy zyskają strefy odpieku pieczywa i zostaną wyposażone w kasy samoobsługowe" – dodaje.
Foto: Hugo Mesquita, dyrektor generalny Netto Polska (mat. prasowe)