Akcja „Szkoły Pełne Talentów” – 26 mln Talenciaków trafiło do 10 600 szkół

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” – 26 mln Talenciaków trafiło do 10 600 szkół

Do 12 listopada w sklepach Lidl Polska wydawano Talenciaki. Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, szkoły w całej Polsce otrzymają niebawem ponad 30 tysięcy nagród.

Największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria sportowe i sprzęt elektroniczny. 

Akcesoria sportowe i urządzenia elektroniczne dla szkół

Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego wielki sukces.

Do akcji, której amabasadorami byli Anna i Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół – najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego. Dotychczas zamówiły one ponad 30 000 nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i urządzenia elektroniczne. Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000! 

Akcja „Szkoły Pełne Talentów” wzbudziła ogromne zainteresowanie, z czego bardzo się cieszymy. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, ambasadorów i klientów, szkoły w całej Polsce otrzymują najpotrzebniejsze wyposażenie, w tym m.in. pomoce naukowe oraz sprzęt elektroniczny. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu uczniom będzie łatwiej rozwijać swoje zainteresowania i  realizować marzenia

Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska

Fot.: informacja prasowa
 

Reklama