Do 12 listopada w sklepach Lidl Polska wydawano Talenciaki. Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, szkoły w całej Polsce otrzymają niebawem ponad 30 tysięcy nagród.
Największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria sportowe i sprzęt elektroniczny.
Akcesoria sportowe i urządzenia elektroniczne dla szkół
Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego wielki sukces.
Do akcji, której amabasadorami byli Anna i Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół – najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego. Dotychczas zamówiły one ponad 30 000 nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i urządzenia elektroniczne. Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000!
Fot.: informacja prasowa