Klienci Netto zdecydują, które lokalne projekty sfinansuje sieć. W sklepach staną urny do głosowania

Klienci Netto zdecydują, które lokalne projekty sfinansuje sieć. W sklepach staną urny do głosowania

Od 28 listopada klienci wybranych sklepów Netto mogą zagłosować na lokalne projekty, które walczą o grant na jego realizację. To drugi etap programu Sąsiedzka Moc, w którym Netto sfinansuje łącznie 50 inicjatyw w całej Polsce. Projekty zostały zgłoszone zarówno przez osoby indywidualne, jak i organizacje. Teraz, o tym które z nich finalnie uzyskają wsparcie, zdecydują klienci, wrzucając swój głos do urny. Akcja potrwa do 31 grudnia.

Celem programu Sąsiedzka Moc jest wsparcie lokalnych społeczności w obszarach: ekologia, sport i rekreacja, seniorzy, dzieci i młodzież, lokalna społeczność oraz zwierzęta. Inicjatywy zostały zgłoszone przez mieszkańców i lokalne organizacje w pierwszym etapie projektu (między 26 września a 31 października br.). Spośród wszystkich komisja programu wybrała te, na które właśnie rozpoczęło się głosowanie wśród klientów sklepów Netto.

Zainteresowanie akcją przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Zarejestrowaliśmy ponad 1300 zgłoszeń – dowodzi to temu, jak duża jest chęć do działania wśród lokalnych społeczności. Wybór tych, które znalazły się w drugim etapie, był bardzo trudny.

Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska

Wszystko w rękach klientów Netto

Klienci sklepów Netto zdecydują o tym, które spośród zgłoszonych projektów otrzymają wsparcie. Głosowanie potrwa od 28 listopada do 31 grudnia br.

Na wybrane w pierwszym etapie inicjatywy głos oddadzą klienci w wybranych sklepach Netto. Kartę do głosowania otrzyma każdy, kto zrobi zakupy na kwotę min. 50 zł (z akcji wyłączone są niektóre produkty, m.in. wyroby tytoniowe i alkoholowe – szczegółowy wykaz znajduje się w regulaminie).

Na każdej z kart do głosowania znajdzie się od 2 do 6 projektów z danego rejonu. Kartę z zaznaczonym wyborem należy wrzucić do specjalnie oznakowanej urny umieszczonej w sklepie.

Nagrody w ramach Sąsiedzkiej Mocy

Projekty, które w ramach swoich rejonów wyborczych uzyskają największą liczbę głosów, otrzymają grant w wysokości 10 000 zł. Wszystko więc w rękach klientów. Jest też możliwość uzyskania wsparcia w wysokości 30 000 zł – taką pulę otrzyma maksymalnie 5 projektów. Wybierze je komisja po wyłonieniu zwycięzców głosowania w sklepach, oceniając ich potencjał oraz biorąc pod uwagę, w jaki sposób je umotywowano.

Ostateczne wyniki programu ogłoszone zostaną na początku lutego 2023. Zaraz potem zostanie uruchomiona wypłata środków finansowych, a inicjatorzy działań będą mogli wdrożyć swoje pomysły w życie.   


Foto: mat. prasowe

Reklama