Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa obowiązuje od 2023 roku

Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa obowiązuje od 2023 roku

Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 roku została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje – Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie.

Tyskie, dotychczasowy partner PZPN i wyłączny dostawca piwa, zyskuje dzięki umowie możliwość brandingu stref handlowych, prowadzenia sprzedaży i akcji marketingowych na stadionach podczas meczów reprezentacji.

Wszystkie działania Tyskiego w ramach platformy "Przejdźmy na TY" idealnie wpisują się we wspieranie reprezentacji. Niewiele jest tak mocno łączących okazji jak wspólne kibicowanie biało-czerwonym.

Paweł Drubkowski, Brand Manager Tyskie

Tyskie jednoczy kibiców piłki nożnej

Marka Tyskie była już związana z polską piłką nożną – do tej pory jako partner PZPN. Jak komentuje Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu PZPN, "jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski. W piramidzie sponsoringowej tej kategorii nie było od wielu lat, a przecież piwo nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem".

Tyskie ma wpisane w DNA dbanie o dobre relacje i z wielkim zaangażowanie buduje je z miłośnikami piłki nożnej. "Jesteśmy na Ty z kibicami od lat i cieszymy się, że partnerska współpraca z PZPN zbliża do siebie różne grupy, jednoczy w doświadczaniu mistrzowskich emocji na najwyższym poziomie" – podkreśla Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marki Tyskie.

Limitowana edycja piwa Tyskie, specjalnie na Mistrzostwa Świata w Katarze

Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze uwarzono limitowaną edycję piwa Tyskie biało-czerwoni, z unikatowym projektem opakowania inspirowanym sportowym szalikiem.

Tyskie kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu. Marka była sponsorem reprezentacji Polski w latach 2005 – 2010, prowadziła m.in. akcje "Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym". Od 2021 roku kampanię "Tyskie partnerem Polskich Kibiców" promuje spot z kibicowską falą z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego.


Foto: mat. prasowe

Reklama