Nowa kampania wizerunkowa Grupy OLEWNIK rusza już jutro. W ogólnopolskiej, telewizyjnej kampanii reklamowej propowane będą: najwyższa jakość, tradycja i niedościgniony smak Suchej Krakowskiej z Szynki.
Szczegóły kampanii
W kampanii Grupy OLEWNIK - „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” wykorzystanie dwuznaczności słów i sytuacji w zabawny sposób wprowadza w świat czerpiący z tradycji w nowoczesnym stylu.
Spoty w kilku wersjach emitowane będą w telewizjach TVN, TVP i Polsat w listopadzie oraz grudniu. To kolejna odsłona działań prezentujących nową strategię Grupy OLEWNIK, która czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, tworzy najlepsze na rynku produkty.
Spoty, które już od soboty będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, w zabawny sposób prezentują najistotniejsze przewagi Suchej Krakowskiej z Szynki OLEWNIK: niedościgniony smak uzyskany między innymi długim procesem suszenia trwającym minimum 100 godzin, wysoka zawartość mięsa (143 g mięsa na 100 g produktu) oraz odpowiednio zbilansowana zawartość, czyli 30 plasterków w wygodnym opakowaniu.
Jakie działania prowadzi OLEWNIK?
Firma korzysta z wieloletniego doświadczenia, a jednocześnie uważnie obserwuje najnowsze trendy i odpowiada na potrzeby klientów. Stąd wprowadzenie do oferty przekąsek na bazie roślin oraz doskonalenie najbardziej rozpoznawalnych produktów, jak Sucha Krakowska z Szynki, poprzez eksplorowanie możliwości smaków i propozycji pakowania.
Opakowanie gwiazdy kampanii Suchej Krakowskiej z Szynki zyskało niedawno nową, atrakcyjną szatę graficzną. Nowe opakowanie zwraca uwagę konsumentów, w przystępny sposób prezentuje najważniejsze informacje o produkcie a zarazem jest wygodne w użyciu.
Nowa strategia OLEWNIK
Grupa OLEWNIK w ostatnim czasie prowadzi intensywne działania w ramach nowej strategii firmy. Grupa zmienia się oraz inwestuje w usprawnianie produkcji.
Zarząd podkreśla przywiązanie do ponad 30-letniej tradycji, ale z odwagą odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, czego dowodem jest wprowadzenie do oferty produktów zdobywających prestiżowe nagrody np. złotą innowację.
Firma stawia na zrównoważony rozwój, który przejawia się w działaniach organizacji, wprowadza liczne innowacje produktowe, starannie selekcjonuje składniki i używa tylko niezbędnych surowców, dbając o najwyższą jakość oraz wygodę konsumentów.
Fot.: informacja prasowa