Wystartowała kampania zup gotowych JemyJemy od Profi

Wystartowała kampania zup gotowych JemyJemy od Profi

Jemy Jemy to marka wprowadzona na rynek zaledwie rok temu. Komunikacja ma na celu wzmocnienie świadomości marki.

Szczegóły kampanii

W ramach kampanii, która wystartowała 17 października, zaplanowano emisje spotów sponsorskich w telewizji, komunikację w mediach społecznościowych, prasie kobiecej i codziennej.

Przekaz kierujemy do szerokiego grona odbiorców – do najmłodszej grupy chcemy dotrzeć poprzez social media i digital marketing; do pozostałych konsumentów za pośrednictwem telewizji i prasy. Jesteśmy aktywni reklamowo także w mediach branżowych i punktach sprzedaży.

Beata Mielcarek, Kierownik Działu Marketingu PROFI S.A.
Fot.: informacja prasowa

Marka nr 1 w swojej kategorii

Marka JemyJemy to aktualny numer jeden w kategorii zup ambientowych z udziałami w rynku na poziomie 44,1% według danych NielsenIQ (sprzedaż wartościowa w okresie IX. 2021-VIII. 2022 w kategorii: zupy z półki.).

Obejmuje 19 produktów w trzech liniach: zupy tradycyjne, zupy świata oraz zupy kremy. Za jej sukcesem stoi najwyższa jakość oraz dopasowanie do potrzeb współczesnego konsumenta. Zupy gotowe nie wymagają przechowywania w lodówce i są gotowe do spożycia po podgrzaniu.

W komunikacji koncentrujemy się na kluczowych atrybutach produktów. Chcemy podkreślić, że są to gotowe zupy z naturalnych składników, z kawałkami warzyw, które wystarczy wlać do naczynia i podgrzać.

Beata Mielcarek, Kierownik Działu Marketingu PROFI S.A.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja 21gram; zakup mediów powierzono Value Media; komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.

Do końca listopada potrwa kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy.


Fot.: informacja prasowa

Reklama