Gordon's 0% zdobył nagrodę Złota Innowacja FMCG 2022 w kategorii "Odpowiedź na potrzeby". To innowacyjny produkt, który świetnie wpisuje się w najnowsze trendy rynkowe, bowiem konsumenci coraz chętniej wybierają produkty z kategorii 0%.
Gordon’s w bezalkoholowej wersji
Wciąż zachwyca wytrawnością i wyrazistymi nutami jałowca z odrobiną cytrusów. To doskonała, bezalkoholowa alternatywa dla kultowego koktajlu Gordon’s & Tonic oraz doskonała innowacja – szczególnie dla smakoszy drinków bezalkoholowych.
Jak zaznacza producent, Diageo Polska, do produkcji wykorzystuje się te same, starannie wyselekcjonowane składniki botaniczne, które używane są do produkcji wersji alkoholowej.
Złote Innowacje FMCG & Retail
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania.