Nowe zasady franczyzy w Bricomarché. Rusza pierwszy sklep przyłączony "Pod Znak"

Nowe zasady franczyzy w&nbspBricomarché. Rusza pierwszy sklep przyłączony "Pod Znak"

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć handlowa Bricomarché proponuje przedsiębiorcom nowe formy współpracy franczyzowej. Jedną z nich jest możliwość przyłączenia istniejącego sklepu „Pod Znak” i tym samym dołączenia do sieci z własnym punktem handlowym.

Muszkieterowie z ambitnym planem rozwoju swoich marek

W drugiej połowie września br. Grupa Muszkieterów ruszyła z nową platformą komunikacji modelu franczyzowego, by zachęcić przedsiębiorców do pojęcia współpracy w ramach jednego z dwóch szyldów – Intermarché oraz Bricomarché. Nie był to natomiast jedyny krok, który Muszkieterowie wykonali w kierunku potencjalnych franczyzobiorców.

Grupa Muszkieterów ma ambitny plan rozwoju swoich marek. Jak wyjaśnia Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy w Polsce, firma chce oferować właścicielom sklepów jak najkorzystniejsze i różnorodne formy współpracy. Jedną z nich jest możliwość przyłączenia sklepów w nowych formułach. Mowa o partnerstwie oraz przyłączenia "Pod Znak" Bricomarché.

Pierwszy sklep przyłączony "Pod Znak" Bricomarché w Polsce

9 listopada br. w Suchorzu otwiera się pierwszy sklep marki działający na nowych zasadach. Jak wyjaśnia dyrektor generalny Grupy Muszkieterów, zapewni mu to zachowanie niezależności biznesowej oraz dostosowany do indywidualnych potrzeb pakiet wsparcia, ale w pełnej integracji z konceptem handlowym sieci.

Nowy sklep Bricomarché mieści się na ulicy Widokowej 11 w Suchorzu w województwie pomorskim. Właścicielem obiektu jest lokalny przedsiębiorca, który ze wsparciem sieci, przystosował swój lokal do standardów Bricomarché. Uzyskał także dostęp do pełnego wachlarza usług centrali zakupowej sieci. To pierwsza placówka, która została przyłączona „Pod Znak” sieci Bricomarché.

Muszkieterowie jeszcze w tym roku planują kolejne otwarcia w nowych formułach – drugie przyłączenie pod szyldem Bricomarché (sklep w pełni spójny z konceptem marki) oraz otwarcie kolejnego sklepu partnerskiego tej sieci (punkt sprzedaży ze znakiem rozpoznawczym, oparty na współpracy zakupowej i logistycznej).


Foto: mat. prasowe

Reklama