Awaria w sieci Żabka. Nie działają terminale płatnicze

Awaria w sieci Żabka. Nie działają terminale płatnicze

Jak dowiedziały się nieoficjalnie wiadomoscispozywcze.pl w niektórych lub we wszystkich sklepach sieci Żabka w Warszawie od godziny około 11:00 w dniu 25 października 2022 roku nie działają terminale płatnicze. Informację o usterce potwierdziło nam biuro prasowe Żabka Polska.

Awaria terminali płatniczych w sklepach Żabka

Do redakcji napływają kolejne zgłoszenia. Nasi czytelnicy wymienili m.in. sklep przy ul. Jana Olbrachta 11 na warszawskiej Woli oraz ul. Borzymowskiej 21 w Warszawie. Jak dowiadujemy się z nowych źródeł – płatności bezgotówkowe są możliwe po kilku lub nawet kilkunastu próbach płatności. System działa, jednak nie za każdym razem.

Terminale płatnicze odpowiadają m.in. za realizację płatności bezgotówkowych. Dla klientów sieci oznaczać to może konieczność ograniczenia realizacji płatności do tradycyjnej formy, czyli gotówką.

W sklepach Żabka nie można zapłacić kartą. Kiedy awaria zostanie usunięta?

Według nieoficjalnych informacji, awaria może dotyczyć całego systemu pozwalającego na realizację płatności kartą w sieci sklepów Żabka. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy biuro prasowe Żabka Polska, które potwierdziło doniesienia.

"Potwierdzamy, że w części sklepów może dojść do zakłóceń funkcjonowania usług jak np. płatności kartą" – przekazało redakcji wiadomoscispozywcze.pl biuro prasowe Żabka Polska.

Z powodu skomplikowanego, technicznego charakteru awarii, sieć ustala ile może potrwać usunięcie usterki dotyczącej terminali płatniczych. "Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej usunąć awarię. Przepraszamy naszych klientów za wszelkie trudności" – poinformowała Żabka.


Foto: mat. prasowe

Reklama