Eurocash Serwis zmienia lokalizację oddziału. Spółka przenosi swoje operacje do Torunia

Eurocash Serwis zmienia lokalizację oddziału. Spółka przenosi swoje operacje do Torunia

Należąca do grupy Eurocash spółka specjalizująca się w dystrybucji produktów strefy przykasowej i wyrobów tytoniowych zdecydowała się na relokację oddziału. Eurocash Serwis przenosi swoje operacje do nowopowstającego obiektu w Panattoni Park Toruń.

Eurocash Serwis w nowej lokalizacji

Spółka Eurocash Serwis będąca częścią grupy Eurocash S.A. zajmuje się zaopatrywaniem sklepów w produkty impulsowe, w tym słodycze impulsowe, czyli te umieszczane w strefie kas. W obszarze działalności spółki jest też dystrybucja papierosów i pozostałych wyrobów tytoniowych.

Aby uzyskać optymalne warunki do dalszego rozwoju, spółka Eurocash Serwis zdecydowała się na relokację oddziału. Ponieważ Panattoni Park Toruń wciąż jest w budowie, spółka Eurocash Serwis może liczyć na dostosowanie przestrzeni do realizowanych procesów.

Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych w Newmark Polska

Panattoni Park Toruń to nowy obiekt na mapie inwestycji realizowanych przez Panattoni, lidera rynku nieruchomości przemysłowych w Europie. Z uwagi na lokalizację w pobliżu autostrady A1, oferowana przestrzeń magazynowo-biurowa stanowi doskonałą bazę do prowadzenia operacji zarówno na północy, jak i na południu kraju.

Stałe miejsce w Trójmieście

Firma Eurocash Serwis przedłużyła także w ostatnim czasie umowę najmu w Panattoni Park Tricity West, gdzie korzysta z 2700 mkw. powierzchni magazynowej i 300 mkw. biur. "Rejon Trójmiasta jest bardzo ważny dla naszego klienta, dlatego przedłużenie umowy najmu w Gdańsku było kluczowe dla kontynuacji biznesu na tym obszarze. Wynajmujący wykazał się bardzo elastycznym podejściem w czasie renegocjacji, co świadczy o wieloletniej dobrej współpracy pomiędzy wynajmującym a najemcą" – mówi Jakub Dudkiewicz, Associate w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych w Newmark Polska.

Eurocash Serwis dysponuje flotą ponad 300 samochodów, które rozwożą towary do punktów zgodnie z ustalonym harmonogramem. Kontaktem z klientami zajmuje się ponad 160 przedstawicieli handlowych i pracowników działu telemarketingu.


Foto: mat. prasowe

Reklama