Dealz chce podwoić liczbę sklepów w Polsce. Do końca 2023 r. powstanie 170 nowych placówek

Dealz chce podwoić liczbę sklepów w Polsce. Do końca 2023 r. powstanie 170 nowych placówek

Sieć sklepów Dealz jest obecna na polskim rynku od 2018 roku. Od tego czasu na mapie kraju pojawiło się 170 sklepów. Firma ogłosiła właśnie ambitne plany ekspansji – do końca 2023 roku liczba placówek ma się podwoić. W Polsce powstanie także nowe centrum dystrybucyjne sieci.

Dealz skupia się na sprzedaży produktów sektora FMCG w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała cześć oferty to produkty przemysłowe: m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki. Po blisko 5 latach na polski rynku, sieć przyspiesza tempo ekspansji.

Dealz w rok chce podwoić liczbę swoich sklepów w Polsce

Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, właściciela m.in marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła plany podwojenia liczby swoich sklepów w Polsce – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. Przypomnijmy, że ostatni kwartał sieć zakończyła z liczbą 170 sklepów w kraju.

Ambitne plany sieci są elementem strategii Grupy, która zakłada otwarcie ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej

Dotychczasowy rozwój w Polsce pozwolił wypracować model sklepu jeszcze bardziej dopasowanego do rodzimego rynku i oczekiwań polskich klientów, ale na tym nie koniec. Będziemy inwestować w rozwój sieci, by zrealizować ambitny plan otwarć ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Marcin Langowski CEO w Dealz Poland

Nowe otwarcia, modernizacja i magazyn

W ciągu najbliższych miesięcy sieć ma w planach wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych, które z pewnością pozytywnie wpłyną na odbiór klientów i pracowników Dealz.

Ciągłej optymalizacji poddawany jest również łańcuch dostaw, a jednym z kluczowych elementów rozwoju w tym obszarze, będzie otwarcie nowego magazynu w centralnej Polsce już na początku przyszłego roku.

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu. Obecnie w kraju działa już 170 placówek oferujących asortyment ponad 3000 produktów znanych marek. Sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.


Foto: mat. prasowe

Reklama