Sieć sklepów Dealz jest obecna na polskim rynku od 2018 roku. Od tego czasu na mapie kraju pojawiło się 170 sklepów. Firma ogłosiła właśnie ambitne plany ekspansji – do końca 2023 roku liczba placówek ma się podwoić. W Polsce powstanie także nowe centrum dystrybucyjne sieci.
Dealz skupia się na sprzedaży produktów sektora FMCG w tym kategorii spożywczych oraz drogeryjnych. Pozostała cześć oferty to produkty przemysłowe: m.in. artykuły dekoracyjne, wyposażenia domu czy zabawki. Po blisko 5 latach na polski rynku, sieć przyspiesza tempo ekspansji.
Dealz w rok chce podwoić liczbę swoich sklepów w Polsce
Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, właściciela m.in marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła plany podwojenia liczby swoich sklepów w Polsce – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. Przypomnijmy, że ostatni kwartał sieć zakończyła z liczbą 170 sklepów w kraju.
Ambitne plany sieci są elementem strategii Grupy, która zakłada otwarcie ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Nowe otwarcia, modernizacja i magazyn
W ciągu najbliższych miesięcy sieć ma w planach wprowadzenie w Polsce programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych, które z pewnością pozytywnie wpłyną na odbiór klientów i pracowników Dealz.
Ciągłej optymalizacji poddawany jest również łańcuch dostaw, a jednym z kluczowych elementów rozwoju w tym obszarze, będzie otwarcie nowego magazynu w centralnej Polsce już na początku przyszłego roku.
- To może Cię zainteresować: Grupa Pepco przyspiesza tempo ekspansji. W planach otwarcie 550 nowych sklepów
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu. Obecnie w kraju działa już 170 placówek oferujących asortyment ponad 3000 produktów znanych marek. Sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.
Foto: mat. prasowe