Do linii ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska, lidera kategorii, dołączył kolejny smak – Sweet Grapefruit. Ta nowość w rodzinie Lubuskiego doskonale sprawdza się serwowana klasycznie z tonikiem, na kostkach lodu, jak i w koktajlach.
Lubuski Sweet Grapefruit to lekka i świeża kompozycja jałowca i słodkiego grapefruita. Gin charakteryzuje się subtelną goryczką i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Jest idealny do drinków na bazie wina musującego, a także do serwowania klasycznie – z tonikiem i kostkami lodu.
Owocowa odsłona
To już kolejna smakowa odsłona Ginu Lubuskiego. Do wersji „Original” sukcesywnie dołączają kolejne warianty infuzowane smakami cytrusów, ziół i owoców. Obok premierowego Lubuski Sweet Grapefruit, na sklepowych półkach można znaleźć wersję Bitter Orange oraz Fresh Lime.
Giny smakowe stanowią już 10% całej kategorii ginu, a ich dynamika sprzedaży przewyższa znacząco dynamikę całego segmentu. Ulubionymi smakami naszych konsumentów są te cytrusowe, stąd –decyzja o wprowadzeniu kolejnego wariantu Lubuskiego, tym razem grapefruitowego.

35 lat na rynku
Gin Lubuski, jeden ze sztandarowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce, w tym roku świętuje 35-lecie. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku. Owoce jałowca są macerowane i destylowane w wysokiej jakości alkoholu, co nadaje ginowi wyrazisty smak jałowca, wzbogacony nutami majeranku, lawendy i kolendry.