Cukiernia Sowa jedną z trzech najczęściej polecanych polskich marek!

Cukiernia Sowa jedną z trzech najczęściej polecanych polskich marek!
cukiernia sowa cukiernia sowa cukiernia sowa Cukiernia Sowa jedną z trzech najczęściej polecanych polskich marek!

Jak wynika z tegorocznego badania międzynarodowej agencji YouGov, Cukiernia Sowa kolejny rok z rzędu znalazła się na podium w zestawieniu marek rekomendowanych przez Polaków! Agencja Inquiry opublikowała wyniki raportu YouGov Recommend, zgodnie z którymi bydgoska spółka z branży cukierniczej niezmiennie cieszy się zaufaniem klientów, którzy przyznali jej zaszczytny srebrny medal!

Słodkie wyroby powstające od 1946 roku w Bydgoszczy są słynne w całej Polsce, a także i poza jej granicami. Marka od lat cieszy się zaufaniem Klientów, o czym najlepiej świadczy wynik tegorocznego rankingu YouGov Recommend!

Cukiernia Sowa zajęła drugie miejsce z wynikiem 84,8 %, wyprzedzając takie marki, jak Adidas, Zalando, Zara czy eobuwie.pl. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się firma Allegro, wygrywając z bydgoską spółką cukierniczą zaledwie o 1,1%. Warto zaznaczyć, że Cukiernia Sowa sp. z o.o. jest też jedyną firmą z branży spożywczej, która znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Ten wynik jest dla nas najlepszym potwierdzeniem tego, że dobrze spełniamy swoją misję i realizujemy założone cele. Z myślą o naszych Klientach rozwijamy sieć sklepów, udoskonalamy logistykę dostaw, rozwijamy asortyment, poszerzamy gamę smaków, więc każde takie wyróżnienie nie tylko nas cieszy, ale też motywuje do dalszej pracy.

Łukasz Topolewski, kierownik Działu Marketingu Cukierni Sowa sp. z o.o.

Bydgoska spółka to przykład rodzinnego przedsiębiorstwa, które dostosowuje się do potrzeb rynku, ale jednocześnie pozostaje wierne swoim tradycjom – zarówno rodzinnym, jak i cukierniczym.

Nie ulega wątpliwości, że jesteśmy firmą z tradycjami i z dumą piszemy ciąg dalszy słodkiej historii cukierniczej, którą zapoczątkował nasz dziadek. Jako rodzinne przedsiębiorstwo mamy liczne wartości, które staramy się utrzymać, niezależnie od skali działania. Dzisiaj prowadzimy prężnie działającą sieć cukierni i zarządzamy 166 lokalami, ale jednocześnie pozostajemy wierni ręcznemu rzemiosłu cukierniczemu. Nasz model biznesowy sprawdza się także w obecnej trudnej rzeczywistości gospodarczej, bo jego motorem napędowym niezmiennie jest szacunek do ludzi oraz do produktów.

Aleksandra Sowa-Trzebińska, członek zarządu Cukierni Sowa sp. z o.o.

Cukiernia Sowa ma w swoim portfolio 166 sklepów w 61 miastach w Polsce i za granicą. Smak jej flagowych produktów takich, jak kostka królewska, eklery czy pączki zna już kilka pokoleń Polaków, którzy jak widać, chętnie polecają te wyroby także innym. W badaniu YouGov BrandIndex korespondenci odpowiadali na pytania dotyczące tego, które marki poleciliby znajomym czy przyjaciołom oraz które marki odradziliby znajomym czy przyjaciołom. W ciągu roku YouGov zbierało dane dla tysięcy marek w wielu krajach na całym świecie. Kategorie uwzględnione w tegorocznym rankingu w Polsce obejmują handel spożywczy, drogerie, modę, handel specjalistyczny, ubezpieczenia, usługi finansowe, gastronomię oraz e-commerce.

 

Reklama