Jak wynika z tegorocznego badania międzynarodowej agencji YouGov, Cukiernia Sowa kolejny rok z rzędu znalazła się na podium w zestawieniu marek rekomendowanych przez Polaków! Agencja Inquiry opublikowała wyniki raportu YouGov Recommend, zgodnie z którymi bydgoska spółka z branży cukierniczej niezmiennie cieszy się zaufaniem klientów, którzy przyznali jej zaszczytny srebrny medal!
Słodkie wyroby powstające od 1946 roku w Bydgoszczy są słynne w całej Polsce, a także i poza jej granicami. Marka od lat cieszy się zaufaniem Klientów, o czym najlepiej świadczy wynik tegorocznego rankingu YouGov Recommend!
Cukiernia Sowa zajęła drugie miejsce z wynikiem 84,8 %, wyprzedzając takie marki, jak Adidas, Zalando, Zara czy eobuwie.pl. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się firma Allegro, wygrywając z bydgoską spółką cukierniczą zaledwie o 1,1%. Warto zaznaczyć, że Cukiernia Sowa sp. z o.o. jest też jedyną firmą z branży spożywczej, która znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia.
Bydgoska spółka to przykład rodzinnego przedsiębiorstwa, które dostosowuje się do potrzeb rynku, ale jednocześnie pozostaje wierne swoim tradycjom – zarówno rodzinnym, jak i cukierniczym.
Cukiernia Sowa ma w swoim portfolio 166 sklepów w 61 miastach w Polsce i za granicą. Smak jej flagowych produktów takich, jak kostka królewska, eklery czy pączki zna już kilka pokoleń Polaków, którzy jak widać, chętnie polecają te wyroby także innym. W badaniu YouGov BrandIndex korespondenci odpowiadali na pytania dotyczące tego, które marki poleciliby znajomym czy przyjaciołom oraz które marki odradziliby znajomym czy przyjaciołom. W ciągu roku YouGov zbierało dane dla tysięcy marek w wielu krajach na całym świecie. Kategorie uwzględnione w tegorocznym rankingu w Polsce obejmują handel spożywczy, drogerie, modę, handel specjalistyczny, ubezpieczenia, usługi finansowe, gastronomię oraz e-commerce.