Trzecia odsłona kampanii, po teaserze zaprezentowanym na początku września i głównym trzonie działań reklamowych prowadzonych od połowy miesiąca, zagości w telewizji, w digitalu oraz na nośnikach zewnętrznych i OOH. W ramach działań marka odwołuje się do specyficznego poczucia humoru odbiorców.
Kampania wystartowała od poniedziałku 10 października. W 15-sekundowych spotach można obejrzeć przedstawione w humorystyczny sposób sytuacje, którym towarzyszą Parówki Dobre. Bohaterowie wideo udowadniają, że są one tak smaczne, że nie sposób sie im oprzeć.
Szeroka kampania przynosi pierwsze rezultaty
Działania w ramach najnowszej edycji kampanii, dzięki lekkiej i zabawnej formie oraz widoczności zapewnionej charakterystycznym zielonym kolorem oraz mnogości haseł wzmacniają rozpoznawalność marki i podkreślają główne atrybuty produktu. Jak przyznaje Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu Goodvalley, widać już pierwsze efekty prowadzonej od początku września dzialań marketingowych.
Zbigniew Wysocki zwraca przy tym uwagę na to, że działania Doliny Dobra różnią się znacząco od tych prowadzonych przez konkurencje. Jak podkreśla, Parówki Dobre są jedynymi parówkami, które zagościły na tablicach reklamowych od lat. "Do tej pory liderzy kategorii unikali tego nośnika" – dodaje.
Parówki Dobre w spotach reklamowych
Parówki Dobre to rewolucja w kategorii nie tylko pod względem jakości i czystej etykiety ale również pod kątem kampanii, która wprowadza świeżość w komunikacji. Zabawne, przygotowane z przymrużeniem oka spoty jednocześnie podkreślają to, że parówki to wartościowy produkt pod warunkiem, że ma sprawdzony skład.
Parówki Dobre są tak smaczne, że nie sposób im się oprzeć – udowadniają to bohaterowie najnowszych spotów, którzy w sytuacjach z życia wziętych, z zabawnym zwrotem akcji zabierają je w gości jako prezent, jako przekąskę na randkę czy nawet na wczasy all inclusive.
Te niespodziewane zachowania oraz małe grzeszki są jednak w pełni zrozumiałe i usprawiedliwione przez sympatycznego Gospodarza znanego z wcześniejszych odsłon kampanii, który jednocześnie prezentuje pełen wachlarz zalet produktu: czystą etykietę, polskie mięso pochodzące z własnych hodowli czy zrównoważony sposób produkcji w modelu od pola do stołu.
Twórcą nowej identyfikacji wizualnej marki Dolina Dobra i projektów opakowań jest agencja brandingowa Czteryczwarte, autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO, za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada Mediahub, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.
Foto: youtube.com