Żabka zmienia swoją komunikację. "Mały wielki sklep" ustąpi miejsca claimowi "Uwolnij swój czas"

Żabka zmienia swoją komunikację. "Mały wielki sklep" ustąpi miejsca claimowi "Uwolnij swój czas"

Żabka zupełnie zmienia swoją komunikację. Logotyopowi nie będzie już towarzyszył doczesny claim marki "mały wielki sklep", ale "uwolnij swój czas". Kampania zostanie uruchomiona 12 października, jednak Żabka zdradziła nam nieco szczegółów jeszcze przed oficjalnym startem. W ramach nowej komunikacji sieć chce pokazać klientom, w jaki sposób towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie.

Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą w realizowaniu pasji i zainteresowań, a często również źródłem stresu, frustracji i życiowego wypalenia.

W odpowiedzi na to, Żabka w nowej kampanii w atrakcyjny i angażujący sposób opowiada o tym, jak dzięki swojej bliskości, dopasowanym produktom i wygodnemu procesowi zakupowemu, pomaga klientom uporać się z tym ważnym w życiu wyzwaniem.

Więcej niż zakupy

"Uwolnij swój czas" to nowe pozycjonowanie marki i hasło nowej kampanii komunikacyjnej, w której Żabka pokazuje, że oferuje dużo więcej niż wygodne zakupy.

Dostarczając gotowe rozwiązania, sprawiamy, że nasi klienci zyskują czas wolny, który mogą przeznaczyć na to, co jest dla nich w życiu najistotniejsze. To dodatkowy, bardzo istotny wymiar naszej odpowiedzialności i wpływu na polepszenie jakości życia naszych klientów.

Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Grupy Żabka

Jak podkreśla prezes Grupy Żabka, sklepy Żabka przestały być jedynie sklepem. Dzięki oferowaniu różnych rozwiązań, bliksich potrzebom klientów i ułatwijących codzienne życie Tomasz Suchański określa sieć jako kompleksowy ekosystem convenience.

Dzięki poszerzeniu Grupy Żabka o nowe biznesy, jak Maczfit, Dietly, Żabka Jush czy Delio, klienci mogą swobodnie korzystać  z naszej oferty wszędzie tam, gdzie tego potrzebują, np. odwiedzając sklepy lub zamawiając produkty z 15-minutową dostawą do domu.

Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka

W oferowanym przez Żabkę upraszczaniu codzienności ważną rolę odgrywa czas obsługi klientów oraz precyzyjnie dopasowana do oczekiwań i potrzeb klientów oferta produktów i usług.

Żabka upraszcza życie

Bliskość ponad 8700 sklepów w całej Polsce oraz popularna aplikacja mobilna Żappka ułatwiają klientom załatwianie ich codziennych spraw.

Upraszczamy życie dzięki ofercie, innowacyjnym rozwiązaniom digitalowym i temu, że każdy ma Żabkę pod ręką. Nowe formaty pozwalają nam być coraz bliżej naszych klientów, którzy mogą liczyć na nas już nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale również w placówkach sezonowych nad morzem, na eventach i koncertach czy na stacjach benzynowych.

Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska

Rocznie Żabka otwiera ponad 1000 sklepów w całej Polsce. Skupia się na wysokiej jakości produktów i usług, a także na szybkości obsługi, by zapewnić jak najwyższy komfort klientom.

Obecnie czas zakupów w Żabce to średnio tylko ok. 106 sekund. Chcemy te 106 sekund (od wejścia do wyjścia) zagospodarować dla nich w najwygodniejszy i najprostszy sposób, żeby doświadczenie zakupów w Żabce było wyjątkowe i jednoznacznie odróżniało nas od konkurencji.

Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska
Biuro prasowe Żabka

Platforma komunikacyjna "Uwolnij swój czas"

Nowe pozycjonowanie marki Żabka jest zawarte w haśle: "Uwolnij swój czas", które zajęło miejsce dotychczasowego hasła "Mały wielki sklep". Dodatkowo, w Internecie dopełnione jest ono lżejszym i bardziej humorystycznym #mamtowzabce, skierowanym do młodszego konsumenta sfery digital.  

W ramach platformy stworzono reklamy w mediach tradycyjnych: telewizji, radiu, prasie i Internecie, reklamy wewnętrzne i zewnętrzne oraz w kanałach digital. Kreacje reklamowe mają nowoczesny, śmiały i emocjonalny charakter. Opierając się na afirmacji wolnego czasu, wyrażają kluczową korzyść, jaką Żabka oferuje klientom.

Każda z nich pokazuje dokładnie, jaka jest rola produktów i usług Żabki w uwalnianiu czasu poprzez upraszczanie różnych aspektów codzienności („Rób to co lubisz, a my pomożemy Ci w tym co musisz”).

Kampania telewizyjna startuje 12 października br. Składają się na nią spot wizerunkowy, czyli manifest, w którym Żabka zachęca do tego, aby doceniać swój wolny czas, oraz cztery spoty produktowe, których fabuła odnosi się do życiowych sytuacji, w których bohaterowie dzięki Żabce mogą robić to, co lubią. 


Fot.: biuro prasowe Żabka
 

Reklama