Glovo dociera już do 45% populacji Polski. Platforma ma apetyt na więcej

Glovo dociera już do 45% populacji Polski. Platforma ma apetyt na więcej

Glovo, dostarczające zakupy ze sklepów i zamówienia z restauracji pod drzwi klientów, funkcjonuje na polskim rynku od 3 lat. W tym czasie platforma zdązyła wkroczyć do 170 miast i objąć swoim zasięgiem 45% populacji. Do końca roku Glovo chciałoby stać się największą pod względem zasięgu platformą w Polsce.

Na przestrzeni ostatnich trzech lat, firma otwierała średnio 1 miasto tygodniowo – co czyni ją najszybciej rozwijającą się aplikacją w sektorze delivery. W ten sposób Glovo, aplikacja łącząca sklepy, restauracje, użytkowników i kurierów, dociera już do ponad 45% mieszkańców Polski oraz 75% mieszkańców polskich miast.

Glovo chce docierać do wszystkich Polaków

Wizją Glovo jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. Dlatego platforma od początku swojej działalności w Polsce cały czas otwiera się w kolejnych miastach, rozszerzając swoją działalność i docierając do kolejnych osób. Aktualnie w Polsce w miastach żyje 60% populacji kraju, a Glovo dociera już do 75% z nich.

Nasza aplikacja jest już dostępna dla prawie połowy mieszkańców Polski. Mimo bardzo dużej skali działalności, którą osiągnęliśmy w zaledwie 3 lata, cały czas dostajemy zapytania od mieszkańców kolejnych miast, kiedy otworzymy się u nich. Mam dla nich dobrą wiadomość – dopiero się rozpędzamy i cały czas otwieramy kolejne miejscowości w całym kraju. Nasza strategia ekspansji zakłada, że do końca roku możemy być największą pod względem zasięgu tego typu platformą w Polsce.

Tomasz Suchodolski, Head of Expansion w Glovo w Polsce

Rozpoczynając działalność w nowych miastach, Glovo od razu oferuje swoim użytkownikom dostęp do kilku restauracji, zarówno popularnych sieci fast-food, jak i lokalnych, znanych knajp. Z kolei partnerzy, którzy chcą dołączyć do Glovo, mogą liczyć na rozbudowaną logistykę, pełne wsparcie w przygotowaniu oferty na platformie i doradztwo w zakresie sprzedaży i promocji.

Mocny rozwój w kierunku aplikacji multi-category

Wraz z rosnącym zasięgiem aplikacji, zwiększa się także liczba partnerów. Niedawno Glovo mówiło o przekroczeniu 10 tys. partnerów na platformie. "Stała, dynamiczna ekspansja, aktywna działalność w ponad 170 miastach oraz silna pozycja na rynku to duża korzyść dla naszych partnerów. Szczególnie tych, którzy działają w kilku lub nawet kilkunastu lokalizacjach" – dodaje Tomasz Suchodolski.

Glovo stawia także na ofertę pozaspożywczą, co czyni ją aplikacją multu-category. Oprócz zamawiania zakupów spożywczych i żywności z restauracji, użytkownicy mogą skorzystać m.in. z oferty Papiernik by Empik. Od niedawna w Glovo można kupić także wyposażenie wnętrz od Homla


Foto: Glovo

Reklama