Carrefour z nowym dyrektorem marketingu. Wcześniej odpowiadał za transformację cyfrową Kaufland

Carrefour z nowym dyrektorem marketingu. Wcześniej odpowiadał za transformację cyfrową Kaufland

Nowy dyrektor zajmie się obszarem marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Robert Stupak dołączył również do Komitetu Wykonawczego sieci.

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz e-commerce, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i za granicą, współpracując z największymi globalnymi markami w sektorze handlu detalicznego, e-commerce oraz branży technologicznej.

Kim jest nowy dyrektor marketingu Carrefour, Robert Stupak?

Od marca 2020 r. pełnił funkcję dyrektora marketingu i e-commerce w sieci Bricoman, należącej do francuskiej grupy Adeo. Wcześniej, od marca 2014 r. zarządzał marketingiem sieci Kaufland w Polsce, będącej częścią niemieckiej Grupy Schwarz, gdzie odpowiadał m.in. za transformację marketingową oraz cyfrową firmy.

Doświadczenie zawodowe zdobywał także w koncernie Hewlett-Packard, z którym związany był przez osiem lat, pełniąc różne funkcje kierownicze związane z marketingiem w Polsce i za granicą. Podczas pracy w Hewlett-Packard, w 2006 roku przeniósł się do centrali firmy w Londynie i odpowiadał za reklamę oraz zarządzanie marką w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Robert Stupak swoje wykształcenie zdobywał m.in. na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Politechnice Wrocławskiej.

Kolejny krok w kierunku cyfryzacji

Carrefour Polska jest omnikanałową siecią handlową, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 różnych formatach. Grupa mocno stawia na cyfryzację biznesu. W październiku ubiegłego roku przedstawiła kluczowe cele strategii cyfrowej, które zakładają m.in. potrojenie wskaźnika GMV swojej działalności e-commerce do poziomu 10 mld euro. W osiągnięciu celów pomóc ma 50% zwiększenie inwestycji w sektorze cyfrowym.

Nie powinno zatem dziwić, że polski oddział powiększył się o nowego dyrektora, który wcześniej odpowiadał m.in. za tranformację cyfrową należącej do Grupy Schwarz sieci Kaufland.


Foto: Robert Stupak (mat. prasowe)

Reklama