Kampania reklamowa Lidl Polska „Szkoły Pełne Talentów” z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich wystartowała na początku września. W ciągu 2 tygodni do akcji dołączyło ponad 5 tysięcy szkół, a klienci sieci zebrali dla nich ponad 1,5 mln Talenciaków. Wszystkie mogą zostać wymienione na nagrody, które pomogą ambitnej młodzieży i dzieciom spełniać marzenia. Uczniowie dostaną sprzęt sportowy, elektroniczny czy pomoce naukowe.
Akcja ma na celu promowanie dziecięcych talentów i wspieranie najmłodszych w rozwijaniu pasji. Robiąc zakupy klienci Lidla zbierają Talenciaki, specjalną „walutę”, którą można przekazać wybranej szkole. Z kolei placówki oświatowe, które dołączyły do akcji mogą wymienić kupony na wyjątkowe nagrody. Kampania zaplanowana jest na 10 tygodni.
Sukces już po 2 tygodniach
Kampania, którą wsparli znani sportowcy osiągnęła sukces już po 2 tygodniach od startu. Do akcji włączyło się 5 400 szkół z całej Polski. To prawie ¼ wszystkich placówek oświatowych w kraju. Talenciaki na swoich kontach ma już 70% szkół, które razem z Lidl Polska wspierają dzieciaki w dążeniu do realizacji marzeń. Kupony to nie tylko szansa na nagrody, ale też los w wyjątkowej loterii. Losowania odbywają się co 2 tygodnie, a można w nich zdobyć specjalne nagrody – np. sprzęt elektroniczny czy kompleksowe wyposażenie pracowni komputerowej.
Jak podają organizatorzy – największe zainteresowanie akcją wykazały szkoły z województwa śląskiego, pomorskiego i zachodniopomorskiego.
fot. materiały prasowe