15 września redakcja wiadomoscispozywcze.pl miała okazję uczestniczyć w śniadaniu prasowym marki Dolina Dobra. Spotkanie było okazją do degustacji m.in. Parówek Dobrych marki Dolina Dobra, zapoznaniu się z produktami oraz ich kampanią.
O nowych produktach, działaniach marki, nowej kampanii opowiadali: Prezes Paweł Nowak, Artur Węgłowski, Dyrektor Handlowy oraz Zbigniew Wysocki, Dyrektor Marketingu w firmie Goodvalley.
Testy na korzyść Doliny Dobra
Eksperci pochylili się nad rynkiem parówek i opowiedzieli dlaczego „przepraszają, że ich parówki są tak dobre”.
„Blind Testy” pokazały, że Parówki Dobre Dolina Dobra osiągnęły lepsze preferencje konsumenckie od lidera rynku. Producent zapewnia, że nie stosuje w produktach żadnych konserwantów i wzmacniaczy.
Podkreślenie pochodzenia i naturalnego składu
Działania marki Dolina Dobra skupiają się między innymi na podkreśleniu zdrowego składu oraz polskiej produkcji.
Nowe opakowanie zawiera nazwę miejscowości, w której odbywa się produkcja wyrobów. Wszystko po to, by zapewnić konsumenta, że to krajowy produkt a kontrola produkcji odbywa się „od pola do stołu”.
Firma zapewniła również o funkcjonalności i wygodzie użytkowania opakowania. Podkreślając, że dodatkowym atutem jest to, że same parówki nie mają dodatkowych osłonek.
Sama kampania w TV, która wystartowała 15 września skupia się na podkreśleniu wyjątkowego smaku parówek w zabawny sposób.
Fot.: redakcja