Coca-Cola Zero Cukru z kampanią. #ZeroSłów porusza kreatywność i wyobraźnię

Coca-Cola Zero Cukru z&nbspkampanią. #ZeroSłów porusza kreatywność i&nbspwyobraźnię

Coca-Cola Zero Cukru #ZeroSłów to nowa kampania promująca wariant kultowego napoju w wersji bez cukru. Marka nową akcję dedykuje fanom Coca-Cola Zero Cukru, zapraszając ich do wspólnej zabawy.

W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru. 

Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które mają zapraszać do wspólnej zabawy w social mediach.

W drugiej połowie września miłośnicy Coca-Cola Zero „Lime” będą mogli rozkoszować się nowym smakiem orzeźwiającego napoju, który dołączył do portfolio marki.

Coca-Cola angażuje cały świat 

Coca-Cola w zaproponowanej zabawie porusza kreatywność i wyobraźnie, i co najważniejsze pozwala wyrazić swoje emocje, na swój własny, oryginalny sposób.

Internetowi twórcy z całego świata dołączają do kampanii Coca-Cola Zero Cukru #zerosłow, tworząc magiczne obrazy i filmy.

Popularna, brytyjska wizażystka i charakteryzatorka Isamaya Ffrench próbując Coca-Cola Zero Cukru, rozkwitła diamentami. Amerykański artysta i malarz Devon Rodriguez uchwycił w szkicu emocje po posmakowaniu napoju, a nagrodzona MTV VMA Awards choreografka Sherrie Silver wytańczyła swoje wrażenia po wypiciu Coca-Cola Zero Cukru. Ciekawe, jak polscy twórcy wyrażą jej smak bez słów? O tym przekonać się będzie można w nadchodzących tygodniach. 

Jak wziąć udział?

Każdy, kto chce może dołączyć do zabawy Coca-Cola. Wystarczy posmakować Coca-Cola Zero Cukru i dodać na Instagramie albo w Relacji  film lub zdjęcie z  filtrem marki, które wyrażają smak, którego nie da się opisać słowami.

A na koniec oznaczyć materiał hasztagiem akcji #zerosłów i puścić go w świat. 


Fot.: mat. prasowe

 

Reklama