Reklamy Shopee rzeczywiście działają? Sprzedaż wzrosła ponad 4-krotnie

Reklamy Shopee rzeczywiście działają? Sprzedaż wzrosła ponad 4-krotnie

Reklamy Shopee cieszą się niesłabnącą popularnością. Rytmiczne przeróbki popularnych piosenek momentalnie wpadają w ucho, dzięki czemu stają się już viralami. Jednak czy reklamy Shopee rzeczywiście "sprzedają"? Odpowiedzi szukamy w wynikach sprzedażowych platformy zakupowej.

Akcja promocyjna Shopee z okazji Dnia Super Zakupów

Shopee właśnie zakończyło trwającą od 22 sierpnia, pierwszą w Polsce kampanię z okazji Dnia Super Zakupów 9.9. W spocie reklamowym wystąpił piosenkarz Sławomir w oprawie znanego hitu "Miłość w Zakopanem". Celem kampanii było umożliwienie polskim kupującym zwiększenie oszczędności, zwłaszcza na podstawowych produktach. Jak pokazują wyniki, akcja przyczyniła się też do wzrostów sprzedaży lokalnych sprzedawców.

4,5-krotny wzrost sprzedaży dzięki reklamie Shopee

Shopee współpracowało ze sprzedawcami FMCG, aby uzyskać najlepsze oferty cenowe, dzięki którym polscy konsumenci mogli zaoszczędzić na podstawowych produktach.

W czasie trwania kampanii reklamowej Shopee odnotowano znacznie większy ruch i sprzedaż na platformie. Jak przekazuje Shopee, mowa o 4,5-krotnym wzrośnie sprzedaży w sklepach lokalnych sprzedawców związanych z platformą.

Bardzo duże zainteresowanie w obszarze podstawowych produktów FMCG zarejestrowano 9 września, czyli w dniu finału kampanii reklamowej. Najskuteczniejszy sprzedawca (Manada.pl), oferujący artykuły gospodarstwa domowego, takie jak środki czystości, środki higieny osobistej i produkty do pielęgnacji niemowląt, odnotował sprzedaż na poziomie 50 000 zł w ciągu zaledwie 24 godzin.

Inny sprzedawca (Skandynawski-Dom), specjalizujący się w produktach kuchennych i łazienkowych, 9 września odnotował 3,5-krotny wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego tygodnia.

Reklama Shopee ze Sławomirem - 50 mln wyświetleń reklamy Shopee 

Shopee angażowało użytkowników m.in. dzięki dostępnej w aplikacji grze Shopee Shake oraz nowej reklamie Shopee w telewizji. Podczas trwania kampanii w nową edycję gry Shopee Shake zagrano 300 000 razy – ze względu na nowe funkcjonalności użytkownicy czerpali z niej jeszcze więcej przyjemności. 

Nowa reklama Shopee z udziałem pierwszego ambasadora marki w Polsce, piosenkarza rock-polo Sławomira, osiągnęła ponad 50 milionów wyświetleń online.


Foto: youtube.com

Reklama