Aplikacja mobilna "Nasza Stokrotka" zadebiutowała w marcu tego roku. Po zaledwie sześciu miesiącach pobrało ją już ponad milion użytkowników.
Kolejny rekord aplikacji Stokrotki na urządzenia mobilne
O tym, że aplikacja Stokrotki jest "absolutnym hitem" i odpowiada za sporą część sukcesu sprzedażowego, który realizuje sieć mówił Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka, w rozmowie z wiadomoscispozywcze.pl już w czerwcu tego roku, kiedy rozwiązanie pobrało ponad 700 tys. użytkowników. Jak pokazują najnowsze dane, popularność aplikacji nadal rośnie.
- Przeczytaj więcej: Mirosław Wawryszczuk: Digitalizacja będzie kierunkiem rozwoju Stokrotki
Rozwiązanie przywodzi też pozytywne opinie samych użytkowników. W sierpniu br. aplikacja "Nasza Stokrotka" była najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych[1].
Jakie możliwości daje użytkownikom aplikacja "Nasza Stokrotka"?
Korzystając z aplikacji "Nasza Stokrotka" na telefon, zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów.
Aplikacja stokrotki umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zebranym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz. W związku z sukcesem aplikacji i dołączeniem do programu miliona użytkowników sieć przygotowała dla klientów okolicznościowe kupony i ekstra Płatki za dokonywane zakupy.
W stokrotkowej aplikacji Nasza Stokrotka dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów. Z aplikacji klienci mogą korzystać we wszystkich, ponad 850 sklepach Stokrotka.
[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w sierpniu 2022 r.
Foto: mat. prasowe