Sukces akcji Lidla z Lewandowskim. W 2 dni zarejestrowało się ponad tysiąc szkół

Sukces akcji Lidla z&nbspLewandowskim. W&nbsp2&nbspdni zarejestrowało się ponad tysiąc szkół

Akcja Lidla, której twarzami zostali Robert i Anna Lewandowscy rozpoczęła się 5 września br. W zaledwie dwa dni zarejestrowało się już 1300 szkół z całej Polski.

Duże zainteresowanie akcją "Szkoły Pełne Talentów"

Do akcji "Szkoły Pełne Talentów" zarejestrowało się już 1300 szkół z całej Polski. Klienci sieci Lidl Polska mogą przekazywać Talenciaki na wybrane przez siebie placówki poprzez stronę lidl.pl/szkoly.

Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.

Jak wesprzeć akcję?

Wystarczy wydać 50 zł i kupić przynajmniej jeden owoc lub warzywo, aby zdobyć Talenciaka. Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. 


Foto: mat. prasowe

Reklama