"Butelka przyszłości" od Carlsberga w Żabce? Limitowany nakład nie trafi do sprzedaży

"Butelka przyszłości" od Carlsberga w Żabce? Limitowany nakład nie trafi do sprzedaży

Marka Carlsberg rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Żabka. W ramach wspólnych działań producent przekaże konsumentom 570 innowacyjnych, w 100% organicznych butelek na piwo Fibre Bottle. Jak można je zdobyć?

Wspólna akcja to część konsumenckiego testu prowadzonego przez Grupę Carlsberg w ośmiu krajach UE, mającego na celu zebranie informacji na temat doświadczeń konsumentów z Fibre Bottle. Butelka nie jest dostępna w sprzedaży.

Butelka na piwo z papieru trafia do Polski

Fobre Bottle to innowacyjne opakowanie, które Carlsberg po raz pierwszy pokazał kilka miesięcy temu. W czerwcu firma poinformowała o rozpoczęciu testów w 100% organicznej butelki stworzonej z włókna drzewnego. Jednym z krajów, gdzie miały się odbywać jest Polska.

Fibre Bottle nie będzie w Polsce dostępna w sprzedaży, jednak można ją zdobyć biorąc udział w aktywnościach przygotowanych przez markę Carlsberg wspólnie z siecią Żabka. Na czym będą polegały konkursy?

Konkurs Żabki i Grupy Carlsberg. Do zgarnięcia jedna z 570 "butelek przyszłości"

Od 7 do 13 września w sklepach Żabka trwać będzie konkurs "Wygraj piwo w butelce przyszłości", w którym klienci posiadający aplikację Żappka będą mogli zdobyć jedną z 500 sztuk Fibre Bottle.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić w sklepie sieci Żabka dwa dowolne piwa Carlsberg w butelce lub puszce, skanując aplikację Żappka, która przekieruje uczestnika na stronę konkursową. Na stronie należy podać kod z aplikacji i odpowiedzieć na pytanie: "A Ty jak dbasz o środowisko?".

Z kolei od 14 do 27 września szansę na otrzymanie Fibre Bottle będą mieli użytkownicy aplikacji Żappka, będący jednocześnie fanami piw Carlsberg i posiadający odpowiednią liczbę zebranych żappsów, w ramach aktywacji Hot Drop. Na chętnych spełniających warunki czekać będzie 70 sztuk Fibre Bottle.

W Żabce cenimy innowacyjne rozwiązania, dlatego cieszę się, że wraz z firmą Carlsberg możemy zaprosić naszych klientów do przetestowania unikatowego opakowania Fiber Bottle dostępnego tylko w sklepach Żabka. Podejmujemy wiele działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, do których zachęcamy i angażujemy naszych klientów, pracowników, franczyzobiorców i partnerów ponieważ wierzymy, że tylko wspólnie możemy zmieniać nasze otoczenie.

Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich, Grupa Żabka

Fibre Bottle w ograniczonej liczbie będzie również osiągalna dla zainteresowanych konsumentów w konkursie na FB marki Carlsberg.

Czym jest Fibre Bottle od Grupy Carslberg?

Butelka Fibre Bottle generacji 2.0 to pionierskie rozwiązanie opakowaniowe, składające się z wewnętrznej wyściółki z roślinnego polimeru PEF i zewnętrznej obudowy z włókna drzewnego. Oba materiały są pochodzenia naturalnego i sprawiają, że butelka jest w pełni bio (z wyłączeniem kapsla).

Generacja 2.0 Fibre Bottle w ocenach cyklu życia już teraz ma mniejszy ślad węglowy niż jednorazowa szklana butelka. Grupa  Carlsberg planuje, że ślad węglowy w przypadku kolejnej generacji 3.0 Fibre Bottle będzie aż o 80% niższy niż szklanej butelki jednorazowej. Finalny cel to Fibre Bottle o śladzie węglowym tak niskim jak szklana butelka zwrotna. Co istotne, Fibre Bottle nie zastąpi, ale w przyszłości uzupełni istniejące już portfolio opakowań, takich jak szklane butelki i puszki, dając konsumentom szerszy wybór.

To pionierskie opakowanie skrywa wspaniałe piwo uwarzone z jęczmienia uprawianego w pełni ekologicznymi metodami i z zastosowaniem rolnictwa regeneracyjnego. Te metody rolnicze przyczyniają się do zwiększenia bioróżnorodności terenów uprawnych, poprawy kondycji gleby i zwiększenia naturalnej sekwestracji dwutlenku węgla. Konsumenci mogą spodziewać się tego samego wyśmienitego smaku piwa Carlsberg.

Aleksandra Borek menedżer marki Carlsberg w Carlsberg Polska

Foto: Grupa Carlsberg

 

Reklama