Lewiatan digitalizuje karty lojalnościowe. Sieć wprowadziła wirtualny odpowiednik

Lewiatan digitalizuje karty lojalnościowe. Sieć wprowadziła wirtualny odpowiednik

Program lojalnościowy sieci Lewiatan zyskał właśnie nową funkcjonalność. Uczestnicy będą mogli korzystać z karty lojalnościowej w poziomu aplikacji.

PSH Lewiatan wprowadziła wirtualny odpowiednik plastikowej karty lojalnościowej. Cyfrowa wersja karty dostępna jest od 29 sierpnia w aplikacji mobilnej "Mój Lewiatan". To kolejny element szerszego programu cyfryzacji sieci i działanie w myśl zasada zrównoważonego rozwoju.

Karta "Mój Lewiatan" w aplikacji mobilnej

Dotychczasowa analogowa i plastikowa karta pojawi się w aplikacji mobilnej "Mój Lewiatan". Nowi klienci będą mogli skorzystać nie tylko z karty plastikowej, ale również z jej wirtualnej wersji, która w przyszłości będzie rozbudowywana o nowe funkcjonalności.

Udostępniając klientom tę opcję, sieć chce redukować zużycie plastiku i zachęcać do korzystania z przyjaznych dla środowiska rozwiązań. Zachętą dla klientów do korzystania z elektronicznej karty jest bonus w postaci dodatkowych 100 punktów na dobry początek.

Stale pracujemy nad rozwojem funkcjonalności i udoskonalaniem zarówno programu lojalnościowego, jak i aplikacji Mój Lewiatan. Kilka dni temu wdrożyliśmy wirtualną kartę. Jeszcze w tym roku w aplikacji pojawi się moduł graficzny pokazujący uczestnikom programu ilość zgromadzonych punktów pozwalających na odbiór nagrody w programie.

Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor marketingu Lewiatan Holding

Dziś program lojalnościowy Mój Lewiatan obecny jest w ponad 2800 sklepów. Korzysta z niego już ponad 1,5 mln użytkowników, a liczba pobrań aplikacji przekroczyła 0,5 mln. Można ją pobrać bezpłatnie w sklepach Google Play oraz App Store.

Konkurs zdrapkowy w Lewiatanie. Sieć motywuje klientów do zmiany analogowej karty na jej cyfrową wersję

By zachęcić klientów do zmiany plastikowej karty na cyfrową jej wersję, sieć stale udoskonala aplikację i przygotowuje specjalne programy aktywacyjne. Już 22 września wystartuje loteria z e-zdrapką. Klienci sieci, którzy zrobią zakupy na kwotę nie mniejszą niż 50 zł, będę mogli wziąć udział w loterii i sprawdzić swoje szczęście w e-zdrapce aktywnej w aplikacji mobilnej.

W e-zdrapkach do wygrania co tydzień są nagrody rzeczowe, takie jak wielofunkcyjny robot kuchenny, robot sprzątający, czy ekspres do kawy. Dodatkowo każdego dnia można wygrać nagrody natychmiastowe w postaci punktów lojalnościowych, które zasilą konto Uczestnika. Nagrodą główną w loterii są trzy vouchery na wakacje – każdy o wartości 15 tys. zł. Akcja potrwa do 19 października br.


Foto: wiadomoscispozywcze.pl