Nowy ambasador marki Lewiatan. Sieć zmienia strategię komunikacji

Nowy ambasador marki Lewiatan. Sieć zmienia strategię komunikacji

Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak.

Tomasz Jakubiak nową twarzą Lewiatana

Wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki.

Cieszę się, że będę miał okazję współpracować z siecią sklepów będących w bliskich relacjach ze swoimi klientami, znających ich potrzeby i oczekiwania. Dla takich konsumentów tworzę moje programy kulinarne i przygotowuję przepisy, proponując im smaczne dania, które można przygotować w prosty sposób z produktów dostępnych w osiedlowych sklepach, takich jak Lewiatan.

Tomasz Jakubiak

Długofalowa współpraca z Tomaszem Jakubiakiem ma podkreślić, że lokalność w Lewiatanie to sposób działania wynikający z wartości i siły lokalnych relacji marki. Od dwóch lat Sieć realizuje inicjatywę "Wybieram lokalne", której celem jest pokazywanie, dlaczego warto wybierać produkty z najbliższej okolicy i w ten sposób wspieranie lokalnych wytwórców. Ten sposób myślenia jest bliski również nowemu ambasadorowi Lewiatana.

Kim jest nowy ambasador sieci Lewiatan?

Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów "Jakubiak lokalnie" oraz nowego programu "Jakubiak Rozgryza". W międzyczasie związał się z telewizją TVN, gdzie prowadził program "Sztuka Mięsa" a teraz debiutuje jako członek jury w znanym na całym świecie programie "Masterchef Junior". Chętnie angażuje się w projekty edukacyjne adresowane do dzieci i młodzieży, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Jest także autorem książek o tematyce kulinarnej.

Tomasz Jakubiak w swoich programach i książkach promuje polską kuchnię opartą na lokalnych i łatwo dostępnych produktach. Dlatego naturalnie wspiera wyróżnik naszych sklepów, jakim jest szeroki wybór wysokiej jakości produktów pochodzących od lokalnych dostawców w najbardziej popularnych kategoriach: warzywa, owoce, nabiał, pieczywo czy mięso i wędliny.

Marcin Poniatowski, dyrektor marketingu i członek zarządu PSH Lewiatan

W PSH Lewiatan na koniec 2021 roku w sieci zrzeszone było ponad 3,2 tys. placówek handlowych zatrudniających 30 tys. pracowników. Łączne obroty w 2021 roku przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.


Źródło/Foto: PSH Lewiatan

Reklama