Do końca 2022 roku Nutri-Score będzie obecne na produktach 16 marek Nestlé

Do końca 2022 roku Nutri-Score będzie obecne na produktach 16 marek Nestlé

29 sierpnia sieć sklepów Biedronka oraz Nestlé Polska zaprezentowały wyniki ogólnopolskiego badania opinii polskich konsumentów na temat systemu znakowania żywności Nutri-Score.

Podczas konferencji producent podkreślił wagę systemu Nutri-Score oraz poinformował o wprowadzeniu tego systemu znakowania na kolejnych markach wchodzących w skład portfolio firmy.

W Nestlé wspieramy świadome wybory konsumenckie i wszelkie rozwiązania, które ułatwiają podejmowanie optymalnych decyzji zakupowych i żywieniowych. Ogromną rolę do spełnienia ma tu przejrzysty, łatwy do zrozumienia system znakowania produktów wartością odżywczą. Obecnie wprowadzamy znakowanie Nutri-Score na produktach Nestlé w Polsce. Dziś jest już obecne na opakowaniach owsianek NESVITA, produktach roślinnych marki Garden Gourmet, kawach NESCAFÉ Dolce Gusto, batonach Lion oraz KitKat czy płatkach zbożowych NESQUIK, CHEERIOS i FITNESS. Do końca 2022 roku oznaczenie Nutri-Score będzie obecne na produktach 16 marek Nestlé.

Blanka Mellova, kierownik ds. żywienia, zdrowia i wellness Nestlé Polska S.A.

 

Reklama